/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
Billeder på Facebook
Fra : damvad
Vist : 218 gange
100 point
Dato : 15-08-12 13:20

Hej
Jeg har blokeret, et billed på facebook, min browser er chrome.
Nu kan jeg ikke se mine billeder.
Er der nogen der kan hjælpe.
Hvordan får jeg ophævet dette?

Kommentar
Fra : netop

Dato : 15-08-12 13:34

Citat
Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 21-05-12 17:27
Er problemet blevet løst?

   Kommentar
Fra : damvad

Dato : 22-05-12 08:10
Ja men ikke med hjælp herfra.

   Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 22-05-12 09:57
Det er sådan set underordnet hvordan problemet er blevet løst, du bør bare få lukket sprøgsmålet når det er løst, men for vores andres skyld så kan du jo lige forklare hvordan det blevet løst så andre måske kan drage nytte af din løsning.

   Annuller spørgsmålet
Fra : damvad

Dato : 22-05-12 14:31
Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål

Så finder du nok sikkert også selv ud af det denne gang!

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 15-08-12 14:00

det må du selv klare, idiot.

Annuller spørgsmålet
Fra : damvad

Dato : 15-08-12 14:01

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål