/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
Protuna. svarer ikke
Fra : TEAS
Vist : 754 gange
500 point
Dato : 09-08-12 09:49

Jeg har sendt scooter dele retur til Protuna men får ikke mine penge
tilbage.
Varerne er sendt tilbage i rette tid og til den rigtige Adr,
Protuna svare hverken på Tlf. eller E-mail.
Der er overhovedet ingen reaktion fra Protuna.
Hvad skal jeg gøre og er der flere her på Kandu der
har været udsat for det samme?

Kommentar
Fra : onkelstanley

Dato : 09-08-12 11:04

Hejsa

Jeg regner med at det er t-hansen's tyske afdeling du tænker på og så kan det være at du er løbet ind i ferielukning da tyskerne jo holder lidt senere industriferie end os.

Der burde så være en telefonsvare men ikke alle bruge tid på at oplyse om ferie og lukning hvis det er samme tid hvert år.

Håber du finder en løsning

Onkel

Accepteret svar
Fra : netop

Modtaget 500 point
Dato : 09-08-12 15:26

Hvis du har betalt med Dankort kan du jo altid få dine penge retur inden for 14 dage...

Kommentar
Fra : TEAS

Dato : 09-08-12 22:25

Jeg bestilte varene D.13/7 men der skete ikke rigtigt noget derfor afbestilte jeg varene på mail og på hjemmesiden og forgæves på telefonen.D.24/7 kom pakken fra Protuna selv om varene var afbestilt jeg ringede forgæves og sendte en mail igen også forgæves.D.31/7 sendte jeg pakken tilbage til Protuna og jeg ringede forgæves igen samt sendte en mail men ingen svar.
Retur retten er 3 uger ifølge Protunas hjemmeside og jeg sendte den retur 1uge efter modtagelse.
Hvordan får jeg mine penge retur? jeg har betalt med dankort.
Jeg har kvittering fra Post Danmark på pakken.
Er det normalt med sådan en behandling fra Protunas side og er der flere der har oplevet
noget sådan.
mvh
Teas

Kommentar
Fra : netop

Dato : 09-08-12 22:28

Citat
Retur retten er 3 uger ifølge Protunas hjemmeside og jeg sendte den retur 1uge efter modtagelse.
Hvordan får jeg mine penge retur? jeg har betalt med dankort.

Hvis du intet hører kan du henvende dig i din bank og få pengene retureneret.

Kommentar
Fra : TEAS

Dato : 04-09-12 10:31

Jeg kan ikke komme i kontakt med Protuna eller Thansen.Hvordan får jeg mine penge tilbage?

Godkendelse af svar
Fra : TEAS

Dato : 06-09-12 17:50

Tak for svaret netop.
Jeg har modtaget mine penge idag.Det var en sej omgang..
Når jeg ringede til Protuna fik jeg en Tlf.svarer når jeg ringede
lidt efter med hemmeligt Tlf.nr var der optaget og sådan frem
og tilbage meget mærkeligt.
Jeg kan ikke anbefale Protuna til nogen på grund af deres forretningspolitik
ved at lade kunderne sejle i deres egen sø.