/ Forside/ Interesser / Helbred / Fitness / Spørgsmål
10  granner01 200
Nike air max størrelse
Fra : Dipsey
Vist : 788 gange
50 point
Dato : 02-08-12 17:21

Jeg skal have nogle nye sko og har ladet mig fortælle de er små i str.
Jeg har så fundet en side med børnesko hvor de har dem til halv pris. Jeg er normalt en str 38, men tror jeg går efter dem i str 38,5. De måler 24,6 cm står der, kan jeg regne med de bare er en alm 38,5 eller skal jeg regne med der er forskel nu da det er en børnemodel??

Kommentar
Fra : poten

Dato : 02-08-12 17:51

JA

Kommentar
Fra : Dipsey

Dato : 02-08-12 17:55

Ja til hvad?

Kommentar
Fra : Melander

Dato : 02-08-12 18:35

jeg vælger altid et halv nummer større når det gælder nike, adidas, reebok... mens asics vælger jeg den normale str. ..

godt være jeg er mærkelig hvad angår fødder....lol

men kan du linke siden du har fundet?

Melander

Kommentar
Fra : Dipsey

Dato : 02-08-12 18:36
Kommentar
Fra : Melander

Dato : 02-08-12 23:50

HEj igen

har du målt din fod???

hvis den siger du kan være i en 38,5 ifølge deres cm angivelse, så nap dem.....

mvh
Bo

Kommentar
Fra : Dipsey

Dato : 02-08-12 23:51

Der er bare mange på andre sider der nævner de kan være smallere og er bygget til en børnefod, så tror sgu ikke jeg tør, selvom det er mange penge at spare

Accepteret svar
Fra : mig-selv

Modtaget 50 point
Dato : 04-08-12 11:36

Fortrydelsesret

Når du handler hos growingfeet.dk har du altid 14 dages fortrydelsesret. Det betyder at du indenfor 14 dage efter du har modtaget varen har ret til at returnere den til os.

Og

Du kan skrive til os på:
Kundeservice@growingfeet.dk.
Alle mails vil blive besvaret hurtigst muligt, og vi tilstræber at det sker indenfor 24 timer.

Du kan ringe til os på:
Telefonnr.: 70 26 94 04

Godkendelse af svar
Fra : Dipsey

Dato : 04-08-12 11:45

Tak for svaret mig-selv.