/ Forside/ Interesser / Helbred / Slankekure / Spørgsmål
10  briani 560
Gastic bypass
Fra : lifli
Vist : 978 gange
200 point
Dato : 26-07-12 09:48

Er dernogen der ved om der er nogle "smuthuller" ang. gastic bypass betalt af det offentlige ? Jeg har en BMI på 36,02. Har dårlige knæ og svært ved at gå på trapper (der er en del på mit job) Jeg har været på utallige af kure alt fra nupo til therma power med efadrin. Jeg er køkken uddannet og kender ALTtil kosomlægning osv men intet hjælper. Er stoppet med at ryge og har taget 15 kg på

Kommentar
Fra : netop

Dato : 26-07-12 10:34

Nej, der er desværre ikke nogen "smuthuller" du må stå i køen som alle andre der har samme problem...

Kommentar
Fra : lifli

Dato : 26-07-12 10:40

Jeg mener ikke jeg skal foran i køen - jeg vil bare høre om der er nogen derhar fået betalt operationen af staten med en BMI på 35 og derover uden følgesygdomme.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 26-07-12 10:45

Jo du leder efter en undskyldning til at komme foran i køen.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 26-07-12 10:45

Citat
Ubesvarede

- Besvarede

- Annullerede

- Slettede

Ialt

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 26-07-12 10:46

Og så hedder det - gastric

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 26-07-12 10:47
Kommentar
Fra : lifli

Dato : 26-07-12 11:39

Teil:
Kan være at jeg ikke har stavet det rigtigt - men hva fanden betyder det - idiot ! det er kun folk som dig med lav selvtillid der går op i den slags. Pis af med dig. Jeg har et simpelt spørgsmål - kan du ikke svaret så lad vær med at svare. Iøvrigt har jeg aldrig påstået at jeg ikke selv vil betale - vil blot høre om der var nogen måde at man kunne få det betalt på. Foran i køen ? so - jeg må vente lige som alle andre.

Accepteret svar
Fra : Nordsted1

Modtaget 200 point
Dato : 26-07-12 14:17

Der er ingen smutveje - der skal spares, og det går ud over fedmeoperationerne.

Du skal tale med din læge, måske han/hun kan få dig igennem nåleøjet.

Selv efter operationen skal man passe meget på med hvad man spiser, flere bliver store igen, men dem der virkelig mener det seriøst, får et helt nyt liv, håber det også sker for dig.

PS. inden du kan blive opereret, skal du bevise at du mener det, og skal tabe dig som bevis (Hvidovre, men mon ikke det er sådan alle steder?)

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 26-07-12 18:14

Måske er der nogle helt andre ting du skal kigge på.

Du siger at du ved alt om kost, og du siger at du har taget 15 kg på da du holdt op med at ryge.

Når du ved så meget om kosten, så ved du også godt, at et rygestop ikke forårsager vægtforøgelse, så du skal måske tænke lidt over årsagerne til at du har behov for at komme ting i munden hele tiden.

Godkendelse af svar
Fra : lifli

Dato : 26-07-12 18:27

Tak for svaret Nordsted1.

Kommentar
Fra : Victoriawild

Dato : 08-10-12 09:39

hej søde.

jeg har været lidt i samme situation.

kontakt ham her på www.mikawilliam.dk

han kan kun anbefalles og koster ikke meget.