/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Andet telekom. / Spørgsmål
10  Kortoverv.. 810
Konstant kommunikation mellem 2 personer
Fra : Tkryhlmann
Vist : 668 gange
200 point
Dato : 20-07-12 02:08

Hej alle eksperten.

Jeg leder efter en dims som skal bruges til at 2 personer kan kommunikere med hinanden konstant uden at trykke en knap ind som på en walkie talkie. Dvs. Det skal være præcis ligesom hvis begge personer havde en mobil i lommen med et headsæt. (må gerne være ledning) og de havde en samtale kørende. Dette behøver dog kun virker indenfor en radius af 1 km ca og med tiden skal der måske være mulighed for at putte en mand mere på. Så alle kan tale klart og tydeligt sammen uden at være lig ved siden af hinanden. Nogen der ved hvor jeg finder sådan udstyr? På forhånd tak

Kommentar
Fra : EXTERMINATOR

Dato : 20-07-12 02:43

Citat
uden at trykke en knap ind som på en walkie talkie

kig efter pmr radioer, de kan fås med VOX der gør at de aktiveres af din stemme

Accepteret svar
Fra : vic200

Modtaget 200 point
Dato : 20-07-12 05:16
Kommentar
Fra : JanusN

Dato : 20-07-12 07:40
Kommentar
Fra : EA_HS

Dato : 20-07-12 11:10

du kunne også lave en google søgning,.. "mobilt samtaleanlæg"
det giver 206.000.000 resultater (206 millioner)

Kommentar
Fra : Tak_for_hjælpen

Dato : 20-07-12 22:31

Indrømmer blankt at jeg er doven af natur og har hverken tjekket Harald Nyborg eller de link der på dette indlæg, så hvis der er dobbel beklager jeg.

Til første fødte bruge jeg en warkie som baby alarm da den bare kunne sende hele tiden - og en ekstra skal vel bare have samme kanal som de første, husker at jeg gav om kring 200-250 for dem.

Nå ja de var købt hos Harald Nyborg

Godkendelse af svar
Fra : Tkryhlmann

Dato : 17-08-12 21:29

Tak for svaret vic200.