/ Forside/ Interesser / Helbred / Alternativ behandling / Spørgsmål
10  MuGG3K 570
bylder
Fra : chiantimus
Vist : 648 gange
20 point
Dato : 18-07-12 02:06

hvordan får man bylder til at forsvinde fra lysken og inderlår....har døjet i mange mdr med det og de gør afsindigt ondt.....antibiotica og cremer hjælper nada....

Accepteret svar
Fra : Benjamin.Hansen

Modtaget 10 point
Dato : 18-07-12 06:03

Gå til læge og find ud af årsagen til de kommer.

Hvis din læge ikke kan give dig de råd der virker kan du skifte læge eller få en henvisning til en hudlæge.

Mvh Benjamin

Godkendelse af svar
Fra : chiantimus

Dato : 18-07-12 06:13

Tak for svaret Benjamin.Hansen. men har været ved læge /hudlæge uden held......

Kommentar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 18-07-12 06:31

Det skal ikke handle om held.

Det skal handle om korrekt behandling, som skal afklares vi at en korrekt diagnose.

- Hvad er årsagen, intim babering og hår der ikke kan komme ud?
- Urenheder der fanges i hårsække?
- Forkert PH værdi på sæbe?
- Bakterier i kroppen der ikke kan komme ud?

Det er noget du kan tænker over du behøver ikke svare på disse spørgsmål. Hvis man skal løse et problem er det godt at have styr på årsagen inden behandling.

Mvh Benjamin