/ Forside/ Interesser / Fritid / Motorcykler / Spørgsmål
10  3773 1345
Motorcykel Finansering?
Fra : AbsoluteBaby
Vist : 479 gange
55 point
Dato : 01-06-03 12:28

Hej.

Som Http://www.bil-centret.dk kan garantere et lån, er skidesmart for os som enten er RKI reg, eller har andre problemer.
Jeg bor f.eks på adresse med en RKI reg og kan derfor ikke låne en krone trods fin udbetaling og jeg ikke selv er reg, eller har nogen gæld overhovedet.
Det jeg håber på dagligt, men bare ikke kan finde, er en mc forhandler der kan tilbyde hvad bil-centret kan med biler.
Nemlig garanti på lån uanset økonomi - RKI reg mv. BEM: man SKAL dog ligge 20 % i udb for de giver lånegaranti.
mit spørgsmål er nu, er der nogen der kender en MC forhandler der giver GARANTI på lån v. 20 % udb?? Og jeg MENER garanti :)
ikke bare at man tror de nok gør hihi :)
Håber, så skriv løs!

Kommentar
Fra : AbsoluteBaby

Dato : 07-06-03 17:57

Virkelig ingen!?
*G* Det var da ringe :D

Kommentar
Fra : NielsErling

Dato : 08-06-03 02:41

Hej! (igen;)

Ringe?! Er det ikke et sted de spiller musik?!;)

Kanon spørgsmål forresten!? Det gad jeg også godt vide!

Her er en idé!?;) Hvis det er din ADRESSE der er RKI registreret - hvorfor flytter du så ikke til en adresse der IKKE er registreret? - (jeg går ud fra at du bor til leje - et sted?;)

Hygge!

Kommentar
Fra : NielsErling

Dato : 08-06-03 02:52

Hej! (igen igen;)

Hold kæft hvor er jeg dum!!!!;) Det har jeg jo selv prøvet mand! Jeg har lige købt en andelsbolig. Jeg er ikke flyttet ind endnu, men HÅBER;) på det bliver inden den 14/6-03. I den anledning skulle jeg jo ansøge om et lån i banken. Jeg vidste - at jeg har fået breve om at jeg var blevet registreret i RKI, men havde aldrig haft kontakt med dem (RKI;). Så hut jeg visker udfyldte jeg skemaet på deres hjemmeside og skrev alle mine adresser inden for de sidste 5 år (der er vist et felt til det på siden?). Så gik der et par dage, og jeg modtog et brev fra RKI hvori der bl.a. stod;"...Du er ikke registreret på følgende adresser..." og så listen jeg havde sendt ind.... Det slog mig lige... Hvis jeg ikke var registreret på adresserne - var det så fordi jeg "glemte";) at melde min flytning til....øhhh... dem man "melder" det til...???;) For det mindes jeg ikke at have gjort... Min post plejer jo at komme alligevel...!;) Men nu står mit navn jo også på brevene - altså dem til mig!;)

Hygge!