/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Unlock Mobiltelefon / Spørgsmål
10  Squanto 646
unlock ericsson a1018s
Fra : fugtdk
Vist : 323 gange
40 point
Dato : 01-06-03 11:12

Hej jag har købt et datakabel til en ericsson a1018s men aner ikke hvordan det virker har prøvet at dounloade
en massen programmer dertil men de skriver alle at der ikke er kontagt med telefonen er der nogen der ved hvor der er et program der virker??????????

Kommentar
Fra : soll

Dato : 02-06-03 00:10

hej jeg kender ikke lige den tlf men hvis det er en meget ny tlf så det er en dct4 model findes der ikke noget gratis software til at låse den op.

her kan du finde noget der virker til dct3 tlf.

http://www.b-phreaks.co.uk/

Kommentar
Fra : fugtdk

Dato : 03-06-03 15:43

hej tak for lænken men de programmer virkede heller ikke og ericsson a1018s er meget gammel

Kommentar
Fra : EKKEN

Dato : 28-03-04 22:43

Hvis du skal downloade bør du vælge en nyere telefon.