/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Flere simkort på samme abb.
Fra : troldenesdhb
Vist : 695 gange
100 point
Dato : 11-07-12 09:32

Jeg har 3, hvor man kan få flere simkort til samme mobil, så man kan sætte et i sin Ipad osv.

Er der andre selvskaber som gør det samme? og hvem ville i vælge, jeg betaler 300 om måneden ved 3 lige nu. Det er vildt dyrt

Accepteret svar
Fra : Teil

Modtaget 100 point
Dato : 11-07-12 13:34
Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 11-07-12 14:09

Hej - Du har ret, 3 er rimeligt dyrt så jeg flyttede mit mobile bredbånd til oisters store pakke til 159,00 kr. samtidig flyttede jeg en mobil telefon til deres 3 timers abonnement, dvs 3 timer tale og
3 GB data til ialt 99 kr. Jeg får så en rabat på 30 kr. på bredbånd fordi jeg også har telefon der.

Så for 3 timers tale + 3GB data + bredbånd betaler jeg ialt 228 kr. for.
Oister er et billigselskab under 3 og kører på deres netværk.

Så der er penge at spare i forhold til 3.

Om du kan få ekstra simkort ved jeg ikke, men det kan du spørge om

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 14-07-12 17:28
Kommentar
Fra : 8127

Dato : 29-07-12 21:33

Bentjuul. 3 har et tilsvarende. 3 timer, ingen opkaldsafgift. 2GB data. Fri 3 til 3. Fri SMS/MMS til 129. Du har ret i at Oister kører 3 netværk. Blot med nedsat hastighed.

Jeg ville bestemt anbefale et 3 fordels abonnement.
299 for 15 timers tale, fri SMS/MMS, 20 gb data og naturligvis, 3Datadeling (gratis sim til tablet eller bærbar) Ingen opkaldsafgift, frit til alle 3-kunder.

Bedre bliver det altså ikke hvis man vil have et ekstra sim-kort med. 299 er jo ingenting. Kan man ikke ofre det for så god en internet forbindelse som 3 har så skal man ikke have en smartphone :p

Det kan være at Telia har et lignende tilbud. Det har jeg ikke lige tjekket. Men jeg har selv 3 på mobilen og den bærbare og Telia på min tablet og det eneste sted jeg har været ude for at Telia har haft bedre dækning er i Nordjylland.

Godkendelse af svar
Fra : troldenesdhb

Dato : 29-09-12 09:38

Tak for svaret Teil.