/ Forside/ Interesser / Dyr / Hunde / Spørgsmål
10  vaxen 2670
hvad kan man gå til.
Fra : Cthemacman
Vist : 603 gange
100 point
Dato : 04-07-12 19:01

nu har vi jo endelig fået reserveret en lille vovse som jeg glæder mig til at få hjem. og har så tænkt mig måske at gå til noget med den når den bliver gammel nok. altså rally og lydighed og alt det der. men hvad er der man kan gå til. og er der nogle ting hvor westie'en har en fordel

hilsen Christian

Kommentar
Fra : brokke44

Dato : 04-07-12 19:27

Tillykke med den kommende vovse.
Det er absolut essentielt, at du går til hvalpemotivation med den lille ny for at socialisere den med andre hunde. Det bør du gøre ca 1 uge efter du har fået den hjem. Hvalpemotivation løber normalt over 8-10 uger og du kan samtidig benytte lejligheden til at finde ud af, hvad du vil med din hund.

Kommentar
Fra : Cthemacman

Dato : 04-07-12 19:30

tak. men har skam også tænkt på den men tænkte nu til når den bliver lidt ældre og disse ting er overstået

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 04-07-12 19:38

Tag et skridt af gangen, og på hvalpekurset ved træneren alt om hvad du/i så skal.

Kommentar
Fra : Cthemacman

Dato : 04-07-12 19:39

okay

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 04-07-12 20:04

Og så ind imellem kan du jo kigge på dine ubesvarede spørgsmål!?
http://www.kandu.dk/userhist.aspx?uid=282077

Kommentar
Fra : Cthemacman

Dato : 04-07-12 20:33

det gør jeg da også

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 04-07-12 20:56

Citat
det gør jeg da også

Det ser det da ik' ud til!

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 04-07-12 21:39
Kommentar
Fra : webm

Dato : 04-07-12 23:00

Der er da minimum 3 spørgsmål du kan afslutte nu!

2   07-05-12    50       hvilken hund (33)    Hunde
3    06-05-12    50       hvilken spaniel (5)    Hunde
4    27-04-12    50       Langhåret collie krav (4)

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 05-07-12 09:12

Kan huske i gamle dage, hvor man købte en hund og ellers bare var glad for den.
Ikke noget med dyre Psykologer og masse kom sammen - for hunde
(eller er det bare en dille) som visse ejere med besværlige hunde
har fundet ud af, at det kan der tjenes penge på.
Kan man ikke selv træne en hund, så er det mennesket der fejler noget.
NÅ, men held med dyret...

Kommentar
Fra : Cthemacman

Dato : 05-07-12 11:50

ikke for noget. men hvorfor skal vi nu til at tale om gamle indlæg og gamle dage. kan vi ikke bare holde os til emnet

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 05-07-12 19:25

Pakker min katte-sele og fiser ud af dit spørgsmål...
Godt den ikke skal til træning