/ Forside/ Interesser / Hus og have / Murerarbejde / Spørgsmål
10  janik 840
fjerne vægbeklædning
Fra : Rosalil
Vist : 691 gange
50 point
Dato : 04-07-12 12:28

Kender I det at man går i gang med et arbejde som man lige regner med kan klares også viser det sig at der er meget mere som hænger sammen.
Nå det gør jeg.

Ville lige rense en væg også vente med resten til en anden gang. Men jeg kan jo ikke sætte gibsplader op før de andre vægge er ordnet. ½ væg med cellotex- og træbtonisolering og 1½ væg med træbeton og puds, og selvfølgelig er der også radiatorere, foruden et forsænket loft med ulovligt el-udtræk til følge.

Men hvilken håndværker kan jeg henvende mig til for at få fjernet alt dette? Skal jeg have fat i flere slags?

Kommentar
Fra : poten

Dato : 04-07-12 12:58

Det ligner en tømrer - de kan i reglen alt muligt forskelligt...

Kommentar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 04-07-12 14:04

Ring til den lokale tømre og lad ham se på det, han kan hjælpe dig med kontakt til dem der kan resten...

Mvh Benjamin

Accepteret svar
Fra : katekismus

Modtaget 50 point
Dato : 04-07-12 14:12
Kommentar
Fra : Rosalil

Dato : 04-07-12 14:48

Ja en tømre kunne nok gøre det, men han skal ikke lave andet end at rive ned. Jo han ville nok kunne henvise mig til nogle andre, men jeg tænker om han vil mene det er at spilde hans tid? Men et godt bud.

En Handymand ja han kan nok bruges. "Jeg ønsker mig en handymand, en handy mand, så godt han kan tra la la la"

Jeg har ringet til et nedrivningsfirma, det kan de sagtens klare. Jeg vil jo ikke have ødelagt mine nye gulve, så der skal jo også bruges afdækning. Havde slet ikke tænkt på handymanden. Tænk at der findes sådan nogle!

Godkendelse af svar
Fra : Rosalil

Dato : 04-07-12 14:49

Tak for svaret katekismus.