/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
Word app til ipad
Fra : Camilla100
Vist : 361 gange
87 point
Dato : 01-07-12 00:09

Hej

I word er der en funktion, der kan indsætte kommentarbokse (gennemse --> ny kommentar). Kan man bruge denne funktion med de apps, der er til ipad?

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 05-07-12 21:39

Citat
Word app til ipad

Program
eller?
Citat
indsætte kommentarbokse

Indbygget program.....?????????????????

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 05-07-12 21:40

Jeg har kigget i Pages, Quickoffice ofg Ofice2 HD

Ingen af dem har funktionen

Kommentar
Fra : rastaMe

Dato : 12-08-12 00:24

pages er det suverænt bedste skrive program til ipad, iphone og ipod det arbejder også sammen med word og jeg tror det kan alt hvad word også kan! det er lidt dyrt men alle pengene vær og hvis du skal lave en fremlæggelse er keynote som også koster de 53,- kroner det bedste og til regneark er det numbers du skal vælge