/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
pin og puk koder
Fra : jysch
Vist : 698 gange
100 point
Dato : 26-06-12 20:41

Jeg har fundet en gammel mobil.

Jeg har ikke koderne til mobilen, men kan ikke huske koderne, måske nogen ved havordan man finder h avordan man finder dem.

Kommentar
Fra : pifo

Dato : 26-06-12 21:12

Kontakt dit teleselskab - de kan hjælpe dig

Kommentar
Fra : bjarnebr

Dato : 26-06-12 23:58

Citat
Kontakt dit teleselskab - de kan hjælpe dig

Teleselskabet kan fremsende en ny PUK kode og en standart pinkode, hvis du har ændret PIN KODEN OG DEREFTER glemt den skal du bare forsøge at indtaste en pinkode tre gange så låses telefonen og derefter kan du bruge PUK koden til at låse telefonen op igen og lave en ny PIN kode.

Kommentar
Fra : EA_HS

Dato : 27-06-12 01:47

har du et aktivt / brugbart simkort,.. ?
(nødvendigt)

Kommentar
Fra : EA_HS

Dato : 27-06-12 02:07

hvis ikke,....
kan du købe simkort til 1 kr (pris for første mdr.)
http://www.cbb.dk/mobil/produkter-tjenester/basispriser/

herefter minimum forbrug 14.50 kr. / mdr. for at holde kortet aktivt
+ evt forbrug
39 øre pr. min.
19 øre pr. sms
ellers køb evt. et taletidskort
http://www.taletidskort.com/

Kommentar
Fra : snaptil

Dato : 27-06-12 09:36

hvilket telefon selskab??
hos mange af selskaberne kan du logge på hjemesiden og finde puk kode der.

Kommentar
Fra : lham

Dato : 27-06-12 17:49

Mener du stadig kan få et gratis sim kort hos M1 . Et ultrakort opkald ca hver 3. uge og kortet er koster dig ikke noget ( ellers 10 kr/mdt til "genaktivering )