/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
Når udhænget skal pilles ned
Fra : Honeychurch
Vist : 241 gange
20 point
Dato : 26-06-12 16:58

Hej

Dette lyder måske som et helt skørt spørgsmål - men jeg har et udhæng, der skal pilles ned. Udhænget, der er af trælægter og bølgeplast, er sat på i forlængelse af garagen og har sikkert siddet samme sted i mindst 20 år.

Mit spørgsmål er; hvem kan man få til at pille det ned - så det er skånsomt for både garagen og husenden, som den også er skruet i? Jeg har ikke mod på selv at gå i gang - men er i tvivl om det er en opgave en tømrer f.eks. vil tage sig af.

På forhånd tak for svaret

Rita

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 26-06-12 17:14

En tømrer vil kunne lave det pænt.

Kommentar
Fra : trimare46

Dato : 26-06-12 17:15

en tømrer er den rette mand til jobbet.
og du skal vel også have noget nyt sat op.
men i dit sted ville jeg nok selv pille det ned. det er slet ikke så svært.
du skal bare have hul af det. så går det som smurt.

Kommentar
Fra : pbp_et

Dato : 26-06-12 21:11

Er naboer gået helt af mode?? Der hvor jeg bor, bruger vi hinanden, og hvis der er underskud i ydelserne, kan det oftest lappes med en flaske eller to, alternativt frokost eller middag.
vh
pbp