/ Forside/ Karriere / Uddannelse / Andet uddannelse / Spørgsmål
10  granner01 525
SYGEPLEJERSKEUDD
Fra : huelya87
Vist : 450 gange
50 point
Dato : 25-06-12 13:52

hej

jeg har hørt at man godt kan søge ind på sygeplejerskeuddannelsen hvis man har erfaring indenfor området. altså det er udover studentereksamenerne osv. er der nogen der ved noget om det?

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 25-06-12 14:08

HELT ÆRLIGT:
http://www.kandu.dk/userhist.aspx?uid=274531

TAG DIG DOG SAMMEN PIGEBARN.

Kommentar
Fra : fun2

Dato : 25-06-12 19:00

På nogle sygeplejeskeuddannelsessteder optager de alle dem der søger. Andre steder er adgangskravet ekstremt lavt. Så søg du bare et par steder, så skal du nok komme ind, et eller andet sted.

Kommentar
Fra : huelya87

Dato : 25-06-12 19:19

Det vil jeg gøre, jeg har læst på ucc nordsjælland hjemmeside efter særlig tilfælde optager de, nogen som ikke har en studentereksamen sosu ass, hvor mange års erfaring skal man have før man blir optaget.

Kommentar
Fra : f.larsen

Dato : 27-06-12 11:53

Som Pia Skov:

TAG DIG DOG SAMMEN.

Du har nu spurgt om det samme i mere end et par år.
Hvis du virkelig mener noget med det, burde du allerede nu have startet på en af de uddannelser du spørger til (eller i det mindste have henvendt dig på skolen der udbyder disse uddannelser).

Det her er MEGET USERIØST at blive ved med at spørge herinde om det samme.