/ Forside/ Karriere / Offentlige / Andet offentlige / Spørgsmål
10  jakjoe 697
gældssanering
Fra : henningelsner
Vist : 442 gange
20 point
Dato : 25-06-12 12:30

Hej.

Kan man få gældssanering når man er hjemløs??

Hilsen Henning Elsner

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 25-06-12 12:36

øh, rudolf

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 25-06-12 14:23

Kommer an på hvor gammel du er.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 25-06-12 14:48

Ja

Kommentar
Fra : skytten49

Dato : 25-06-12 14:57

det kommer mest an på om man tjener penge eller er på bistand eller pensionist. hvis man er på bistand eller pensionist er det svært at få gældssanering. De sletter jo ikke hele gælden, så man skal kunne betale et vist beløb hver måned i 5 år hvis man har arbejde og 3 år som pensionist. Det med de 3 år som pensionist lyder jo godt, men da de som regel skønner, at man ikke kan betale nok på sin gæld for man ikke gældssanering. Du kan få rådgivning hos advokatvagten, der som regel holder til på biblioteket. Du kan søge på din by og advokatvagten på nettet og se hvad dag og hvor

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 25-06-12 17:02
Kommentar
Fra : netop

Dato : 25-06-12 18:23

Citat
Hilsen Henning Elsner

USMAGELIGT AT BRUGE ANDRES NAVNE OG SAG BARE FOR AT OPRETTE ENDNU ET INDLÆG I KANDU!

Der kan vist ikke være nogen tvivl om det i hvert fald ikke ovennævnte person der skriver ind her!

Kommentar
Fra : skytten49

Dato : 25-06-12 18:43

netop - hvorfor tror du det er en anden end Henning Elsner der skriver? Det er da noget af en påstand.

Kommentar
Fra : skytten49

Dato : 25-06-12 18:46

hvis du ser Henning Elsners profil er det første gang han har indlæg i kandu.

Kommentar
Fra : netop

Dato : 25-06-12 21:23

PRÆCIS JA eller skulle jeg sige NETOP

Hvis du har fulgt bare en smule med her på Kandu, ville du sikkert også vide mere end du gør, så lad os nu se hvis antagelse der er rigtig -
nomore og undertegnedes eller din...