/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Politik / Spørgsmål
10  ans 2208
DF går ind for dyresex
Fra : nomore
Vist : 487 gange
11 point
Dato : 21-06-12 19:39

Citat
DF går ind for dyresex

Har du ikke LÆST hvorfor
Selv Dyrelæger støtter det.................

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 21-06-12 20:43

Nomore har glemt sin antabus idag!

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 21-06-12 20:44

...eller er det "disken" eller et af dine andre talløse log'ins???? (Formentlig kun overgået at JR i antal)......

Kommentar
Fra : poten

Dato : 21-06-12 21:37

Citat
Selv Dyrelæger støtter det.................

Men det er lidt dyrt at få dyrlægen til at holde dyret...

God fornøjelse nomore!

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 22-06-12 09:43

Vi går vel alle ind for dyresex.....hvordan pokker,skulle de ellers formere sig.

Har du set en ko/tyr eller so/orne,med et reagensglas???

Jaja,jeg ved godt de bliver kunstig befrugtet.(Derfor en ko er så lang i hovedet).

M.

Kommentar
Fra : WinXPeter

Dato : 22-06-12 16:28

Og tak for det

Hvis vi tager universets udviklingstid er det jo ikke andet end et splitsekund siden vi rent genetisk var aber.
Jeg regner stadigt os såkaldte mennesker for dyr. Med vores opførsel, har vi sgu da ikke bevist at vi er andet.
Så jo tak til dyresex indimellem

Kommentar
Fra : webm

Dato : 22-06-12 16:35

Jeg går skam også ind for dyresex!

Arterne skal jo overleve, så derfor må de jo have sex en gang imellem...