/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Din ... Bedste FodboldSang ?
Fra : Ikke-Ekspert
Vist : 273 gange
20 point
Dato : 19-06-12 13:09

I disse fodboldtider ...

Hvilke fodboldsange husker du, som de bedste ?

Jeg var helt vild med Savage Roses "Når lysene tændes i Parken" - Ikke mindst, fordi jeg så tit var i Fælledparken til diverse arrangementer.

Og vi spillede fodbold på nogle baner i Fælledparken - med skolen, fordi vi havde ingen stor græsplæne på skolen . Så måtte vi cykle for fulde gardiner hjem til skolen. Bag efter.

Med Venlig Hilsen IkkeEkspert

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 19-06-12 16:07

- Jørn, annuller bare - der er gået 2 minutter...

Kommentar
Fra : Ikke-Ekspert

Dato : 19-06-12 16:15

What do you mean, Alfred E. Neuman ?

Kommentar
Fra : Ikke-Ekspert

Dato : 19-06-12 18:47

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 19-06-12 21:46

Der er kun een----Vi er røde vi er hvide