/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
Manglende visning i Live Mail
Fra : 285
Vist : 287 gange
100 point
Dato : 15-06-12 09:39

Jeg kører med Live Mail i Windows 7 og har af og til det problem, at enkelte indgående mails ikke bliver vist. Jeg får bare denne lakoniske sætning: Meddelelsen blev ikke hentet. Nedenunder står der, at man skal trykke på linket Her samt på mellemrum, men det sker der intet ved.

Det skal tilføjes, at der er tale om (god)kendte afsendere. Hvordan får man kureret denne pestilens?

Kommentar
Fra : netop

Dato : 15-06-12 11:12

Har du prøvet geninstallation/reparer... det er mange gange et probat middel...

Kommentar
Fra : 285

Dato : 15-06-12 14:11

Det er sandelig ikke min førsteprioritet! Mindre må kunne gøre det...

Kommentar
Fra : netop

Dato : 15-06-12 17:47

Som om det skulle være et problem at geninstallere programmet?