/ Forside/ Teknologi / Hardware / Printer / Spørgsmål
10  Bille1948 1885
Lexmark S310 series
Fra : klanger
Vist : 405 gange
100 point
Dato : 10-06-12 10:20

Hej

Sidder netop ved en kollega og prøver at hjælpe med hendes printer.

Det er en helt ny Lexmark S310 som intet skriver ud....

Alt er sat rigtigt op alt er fjernet af beskytelse på patroner o.lign....

ER der nogen der har et godt råd..???

Det er jo sjovest hvis der står noget på papiret vi printer ud..!!!

Kommentar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 10-06-12 10:37

Kig lige godt efter der hvor blæk kommer ud af patron. Det er nok en folie mere...

Da du tilsyneladende ikke får en fejlmelding, har du samlet den rigtigt.

Mvh Benjamin

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 10-06-12 10:47

Er der forbindelse til printeren? Hvilken tilslutningsmetode har I brugt?

Kommentar
Fra : klanger

Dato : 25-06-12 16:21

Undskyld jeg ikke svarer før nu, men min kollega har fået sendt hele printer "hovedet" til Lexmark og afventer nu et nyt..!!!!!

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 29-08-12 18:23

Har han så modtaget et nyt?