/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
trojan
Fra : popo
Vist : 498 gange
50 point
Dato : 09-06-12 16:51

Har fjernet et falsk virus program,men nu for jeg en meddelse hvor der står windows hwr fundet et alvorligt problem og genstartes automatisk om et minut,gem dit arbejde nu.
er der nogle som kan hjælpe mig med dette problem,skal lige sige at jeg for også denne meddelse i fejlsikret

Kommentar
Fra : poten

Dato : 09-06-12 16:55

Hvad skete der så da computeren genstartede?

Hvad var det for et program og hvordan fjernede du det?

Kommentar
Fra : Melander

Dato : 09-06-12 16:56

prøv at hente "advanced system care" og lad den gå din pc igennem...

http://www.iobit.com/advancedsystemcareper.html

det er et super program til at tjekke og fixe din pc..

Melander

Kommentar
Fra : popo

Dato : 09-06-12 17:06

når jeg kører microsoft secure fortæller den Trojan:Win64/sirefef.y men jeg kan ikke nå at rense den så genstarter min pc

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 09-06-12 17:18

Afbryd nedlukning af din computer

Hvis du er Windows-bruger, og er i gang med at lukke ned, er der ikke noget at gøre.
Du skal nemlig have forberedt dig på forhånd, men så kan du til gengæld næste gang stoppe nedlukningen.

Du skal oprette en genvej til følgende kode:

C:\WINDOWS\system32\shutdown.exe -a

“-a” til sidst i koden står for “abort”, altså afbryd, og den skulle så afbryde den nedlukning (shutdown), der ellers er i gang.

For at oprette genvejen, så du hurtigt kan bruge koden, skal du højreklikke fx på Skrivebordet og vælge Ny xx Genvej. Herefter skal du skrive den kode, du kan se i rammen ovenfor. Gem genvejen under et navn, du nemt genkender.

Sørg for, at du har nem adgang til denne genvej, fx fra Proceslinjen i bunden af skærmen, så du hurtigt kan klikke på den for at undgå en nedlukning af dit system.
http://godteposen.com/752/afbryd-nedlukning-af-din-computer-windows-og-mac-os/

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 09-06-12 17:52

Du kan os afbryde nedlukning hvis du er hurtig,
ved at taste Win-logo + R tasten for at få Kør boksen frem
skrive shutdown -a og trykke OK

Kommentar
Fra : popo

Dato : 09-06-12 18:44

Håber det hjælper brugte f9 kørte en repair af opstart det kunne den ikke men den kørte en gendannelse fra et tidliger tidspunkt,ser ud til at det virker.Men i skal have mange tak for hjælpen,og tak for den kode Klaudi den skal jeg huske,lukker for nu men vender tilbage hvis den kommer tilbage med nedlukning

Kommentar
Fra : Klaudi