/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / PhotoShop / Spørgsmål
10  bentjuul 915
Camera fra Føtex med ind-memory
Fra : kender_du
Vist : 876 gange
120 point
Dato : 30-05-03 12:08

Jeg har købt et billigt camera med indbygget memory ( 16 ) mb,
jeg har nu foto graferet en masse, og der er ved at være fyldt.
nu sætter jeg cameraèt til computeren, og den siger der ikke er nogle billeder i camaraet,

hvordan fortæller jeg cameraet at de ligger på den indbygget memory chip, og ikke sd chippen

kent

Kommentar
Fra : mblm

Dato : 30-05-03 17:58

Er der ikke en driver med som du skal installere til dette formål?

Hvilken tilslutning benytter det? USB?

Mvh.
The Unseen
-/-

Kommentar
Fra : ofa

Dato : 30-05-03 21:00

Hvad er det for et??? Det lyder som om du mangler at install softwaren.
Mvh Ole

Kommentar
Fra : kender_du

Dato : 31-05-03 00:34

det er en usb tilslutning, og den virker, det gør softwareen også, men
jeg kan et eller andet sted gå ind i cameraet og ændre til intern memory.

Model Fashion Cam 2.0 mega pixel

kan jeg ændre noget i softwareen så den kan læse intern memory kort

Accepteret svar
Fra : computersmeden

Modtaget 120 point
Dato : 11-06-03 22:01

Har du kort i ?
hvis ja, ville jeg tage kortet ud, og se hvad der vil ske
der må også være en hjemmeside adresse i de medfølgende papir..

Godkendelse af svar
Fra : kender_du

Dato : 31-08-03 23:41

Tak for svaret computersmeden.