/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
sletning af nyhedsbreve
Fra : annefj
Vist : 535 gange
75 point
Dato : 05-06-12 21:53

Når jeg forsøger at slettet et nyhedsbrev, får jeg beskeden:
Handlingen er blevet annulleret pga begrænsning på computeren.
Det har jeg oplevet de sidste 2 dage. Hvad sker der?

Kommentar
Fra : bevi54

Dato : 05-06-12 22:04

det er muligt at du skal være administrator for at slette. ellers er der opstået en fejl.
sidste mulighed er at harddisk er for fuld til at den vil lade dig slette noget.

Kommentar
Fra : annefj

Dato : 05-06-12 22:08

Tak for svar. Harddisken er ikke fuld. Da jeg ville klikke på linket til dit svar, fik jeg samme besked.

Kommentar
Fra : fleng

Dato : 05-06-12 22:47

Jeg har også været ude for dette problem. En systemgendannelser til en tidligere dato løste problemet, men gav ikke nogen forklaring på hvorfor.
Mvh. Fleng

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 06-06-12 07:32

Kan du komme med lidt flere informationer? Hvilke nyhedsbreve er det, hvilken side går du ind på for at slette dig som modtager?

Kommentar
Fra : annefj

Dato : 06-06-12 09:51

F.eks. nordicoffers.com
Jeg åbner mailen og klikker der, hvor der står, at jeg kan afmelde nyhedsbrevet. Det samme med andre.

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 06-06-12 10:25

Tillad aktivt indhold?
kontrolpanel/ internet/ avanceret

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 06-06-12 11:06

Har du problemer med andre links i andre mails?

Kommentar
Fra : annefj

Dato : 06-06-12 17:54

Til webnoob.
Ja, det er alt. F.eks. har jeg fået nyhedbrev fra www.kludekoner.dk i mange år. Nu kan jeg ikke komme ind på hjemmesiden direkte fra mailen.
Under internet/avanceret/sikkerhed er der flueben ved : Tillad aktiv indhold at køre filer på denne computer. Er det det du mener? Forøvrigt kan jeg ikke få lov til at gendanne til en anden dato. Min computer er 4 år gammel og det er første gang, jeg har problemer. Jeg har ikke været inde og pille ved noget....

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 06-06-12 17:55

Hvilken version af windows har du installeret?

Kommentar
Fra : annefj

Dato : 06-06-12 22:31

Windows XP professionel

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 06-06-12 22:52

Så prøv lige og gå i kontrol panelet, tilføj/fjern programmer og så over til venstre gå ind i "Angiv programadgang og -standarder" og se efter om de browser er standard til det du bruge den til.

Kommentar
Fra : annefj

Dato : 06-06-12 23:17

Tak du tålmodige sjæl. Der står:
Computerprodukt
Microsoft Windows
Ikke Microsoft
Brugerdefineret. Kun her er der flueben

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 07-06-12 10:15

Der er en rund knap med 2 pile, klik på den så kan du komme ind i de forskellige kategorier og kigge.

Kommentar
Fra : annefj

Dato : 08-06-12 15:37

Jeg var ved at give op, men fandt følgende: hhttp://cid-97777d65ab7cbea6.office.live.com/self.aspx/Windows/Generel/html/htmlfix/htmlfix.reg
Det satte jeg ind i Explore, downloadede programmet og lagde det på skrivebordet. Herefter bobbelklikkede jeg på: htmlfix.reg Sagde JA til fortsættelse og endelig var problemet løst.
Tak for dine forsøg om hjælp.

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 08-06-12 16:05

Jamen det er jo godt problemet er løst, lukker du så ikke lige spørgsmålet?

Kommentar
Fra : annefj

Dato : 08-06-12 16:09

Øøøøh, hvordan gør jeg lige det?

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 08-06-12 16:17

Under hvert indlæg i højre side kan du vælge og acceptere et indlæg som svar.

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 29-08-12 18:13

Hallooooo!!!