/ Forside/ Interesser / Helbred / Fitness / Spørgsmål
10  granner01 200
Fred Perry sneakers hvidt læder - hvor?
Fra : Signepigen81
Vist : 622 gange
200 point
Dato : 05-06-12 10:38

Jeg ved ikke, om jeg er under rette kategori, men det er som regel i sportsbutikker, man kan finde det, jeg søger.

Jeg er på udkig efter Fred Perry sneakers i hvidt læder. Jeg ved ikke, om de overhovedet findes mere. Modellen er som den i linket, men det er canvas.

http://heppo.dk/damesko/sneakers/sb9221w-105919-0001

Jeg har søgt på forskellige sider på nettet og har været i Stadium, Lyngby (der har de dem som i linket til 499kr.), og i Sportsmaster, Lyngby.

Jeg kan også godt lide dem i canvas, men det er nu dem i læder, jeg har kastet min kærlighed på.

Håber der er nogen, som kan hjælpe.

Mange hilsner
Signe

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 05-06-12 12:53

De er ikke til at finde i DK,(eller i udlandet, måske andre er bedre til at søge) men der er et par enkelte i sort her

http://heppo.dk/damesko/sneakers/phoenix-mid-leather-106384-0014?&utm_source=Tradedoubler%20DK&utm_medium=CPO&utm_campaign=Tradedoubler_AFF

Kommentar
Fra : Signepigen81

Dato : 05-06-12 13:21

Ja jeg så dem også godt i sort, men de er ikke lige så fine som i hvid :) men tak for forsøget.

Kommentar
Fra : HelleBirgitte

Dato : 05-06-12 15:37

Hej, jeg fandt dem her på en svensk side - du kan betale i danske kroner

http://dk.zoovillage.com/productdetail.aspx?did=67894

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 05-06-12 15:44

Hellebirgitte, den side så jeg godt - desværre er varen udsolgt

Kommentar
Fra : HelleBirgitte

Dato : 05-06-12 15:48

Øv det overså jeg lige i farten

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 05-06-12 21:49

Jeg tror ikke mere det er muligt at opdrive disse sko, finder jeg dem, er de ikke på lager.......
ex, http://www.kaboodle.com/reviews/fred-perry-womens-b2064w

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 05-06-12 22:02

Som jeg startede med at skrive, jeg tror heller ikke de er til at finde længere, hvor typisk at man lige skal falde for noget man ikke kan skaffe

Kommentar
Fra : Signepigen81

Dato : 05-06-12 22:08

Tak for jeres svar.
Ja, det er drøn ærgerligt, når det sker...
Jeg tænker, om man kan være heldig at finde dem på et lagersalg (sådan et "sidste års trends"), men jeg tror desværre de er ældre end sidste år.
Gad vide om man ville få noget ud af at skrive til deres egen hjemmeside. Om ikke andet så for at få en afklaring på, om de kommer i produktion igen eller ej.

Men I skal have tak for jeres forsøg og links :)

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 05-06-12 22:11

Jeg synes da det er en god ide, at skrive til firmaet, måske de har fået nogle retur, da næste mode kom frem.

Jeg tror ikke de kommer frem de næste 8 år, er det ikke gerne den tid det tager for at moden vender?

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 05-06-12 22:12

Kunne du da prøve, men på den anden side, kommer der jo hele tiden nye og smarte sko,
var lige på denne side: http://www.esprit.dk/da/women/alle_m_rker/SKO___TILBEH_R/sko/sneakers?camp=DK_IC_GG_SG_20_001

Kommentar
Fra : Signepigen81

Dato : 05-06-12 22:18

Jeg prøver at skrive til dem i morgen.
Ja, det gør der - jeg har det bare med lige at skulle se de nye produkter an og så går der gerne et års tid, inden jeg har vænnet mig til det og har fundet ud af, om det er noget for mig eller ej. Lidt et problem når de så når at forsvinde fra markedet igen :)

Men har set at Converse også har hvide læder med skaft og de er endda sat ned med 50% i Sportsmaster, Lyngby, da de ikke er eftertragtede.. (måske mit held).

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 05-06-12 22:32

Et år, det er godt nok lang betænkningstid

Jeg synes det må være langt nemmere for dig at købe Converse, som ligner de andre meget godt, og så til nedsat pris, slå dog til ikke noget med at vente et år, for så er de sgu også væk

Kommentar
Fra : Signepigen81

Dato : 05-06-12 22:37

Hehe, I know ;) Det er ikke altid godt med så lang betænkningstid - til gengæld var jeg ikke mere end et par dage om at købe ny bil! :)

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 05-06-12 22:38

Ja, skynd dig at købe converse, du kan altid få pengene igen, - de er væk hurtigt

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 05-06-12 22:41

Supersigne, du er sgu ikke en "rigtig" pige. De køber sko i tide og utide, men en bil kan du godt købe hurtigt - hva der det med dig

Kommentar
Fra : Signepigen81

Dato : 05-06-12 22:47

Hehe, jeg ligner en rigtig pige men jeg har bare en interesse for biler...
Sko og tøj er jeg også vild med men med måde... Har da lige købt 4 par sommerfodtøj ;)

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 05-06-12 22:50

Hold da helt op sigenpigen, hva gik galt

Kommentar
Fra : Signepigen81

Dato : 05-06-12 22:53

Det det jeg siger - jeg ER en rigtig pige ;)
Men må vist hellere et smut ud og kigge på lækre sneakers i morgen, inden de er væk! :)

Kommentar
Fra : HelleBirgitte

Dato : 06-06-12 08:49

De er her på tilbud, men ikke i alle str........
Så godt du har fundet et alternativ/Converse

http://www.gravitypope.com/shoes/product/9773-fred-perry-B3059W-100-phoenix-mid