/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Logitech mus.
Fra : lillegubbi
Vist : 572 gange
100 point
Dato : 04-06-12 15:33

Jeg har købt en trådløs logitech mus m325. Jeg har kun haft den i ca 14 dage da den nu er gået tør for strøm. Er det ikke meget tidligt, eller er dem der sidder i fra ny der er så dårlige?

Lyset i musen går lige fra grøn til den går ud, den har ikke lyst rød, som om den er ved at løbe tør. Batteriet det sad i fra ny er et AA 15A batteri.

Kommentar
Fra : bjarnebr

Dato : 04-06-12 15:45

Er det ikke fordi det er genopladelige batterier?
Se her: http://www.logitech.com/da-dk/mice-pointers/mice/devices/8006
ellers ring til Logitech på tlf. 38 32 31 21

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 04-06-12 16:16

mine mus går også lige fra virker.........til virker ikke.

Hvis det batteri er genopladelig skal der stå "rechargeable" et sted på batteriet.

Kommentar
Fra : EXTERMINATOR

Dato : 04-06-12 16:31

Citat
Lyset i musen går lige fra grøn til den går ud, den har ikke lyst rød,

Det er helt normalt, når du tænder musen lyser den grønt, efter et øjeblik (kan ikke lige huske hvor lang tid ) slukker den grønne lampe.

Prøv lige at slukke musen, tænd den så igen og hold øje med dioden.
Lyser den rødt er det på tide med et nyt batteri.
Tænder den slet ikke så prøv med et nyt batteri.
Lyser den grønt, det er ikke manglende strøm der er dit problem

Kommentar
Fra : PrivateDK

Dato : 04-06-12 23:18

Det er ikke med genopladelig batteri.
Jeg er enig. Jeg mener den burde holde længere. Nogle gange sættes der et dårligt batteri i produkter. Men netop i dette tilfælde burde der sidde et godt batteri i fra ny. Det er jo netop det de slår på for denne model, at den kan holde i op til 18 måneder og at den går i dvale når den ikke bruges.
Jeg ville dog ofre et nyt Duracell AA batteri og se hvad der sker.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 06-06-12 01:17

Det kommer jo også an på hvor meget du bruger musen, hvor længe batteriet holder.

Batteriet i min Logitechmus (M215) holder vel i et par måneder.

Men jeg har haft en anden mus før denne, hvor de to batterier kun holdt i 2-3 dage, og det var ligegyldigt om det var billige engangsbatterier eller dyre genopladelige, så altså ikke batterierne det var galt med.

Men problemet er vel ikek større, end du prøver sætte et nyt batteri i den og ser hvor længe det holder.
Men jeg tror nu ikke det vil blive betragtet som en fejl på musen at den måske er lidt hård efter strøm