/ Forside/ Teknologi / Hardware / Grafikkort / Spørgsmål
10  transor 1240
Nyt Kort og mini display porte
Fra : CerwinVega
Vist : 629 gange
40 point
Dato : 03-06-12 19:25

Jeg skal bruge et nyt grafik kort,men kan ikke finde ud af hvad jeg skal vælge.
Lige pt har jeg et 5870 ati 2 gb ram

Mit problem er at jeg har 3 gamle skærme med DVI stik og så bruger jeg 1 HDMI stik til mit tv samt 1 Display port udgang.

Derfor skal jeg bruge et nyt grafik kort med samme udgange til alle mine enheder.
Gerne med 3 gb ram

Jeg har har set på dette kort
http://www.proshop.dk/ (...)(3-GB)-2328653.html?utm_source=edbpriser&utm_medium=cpc&utm_campaign=pricesite

som har følgende udgange:
DVI-I (Single-Link)
DVI-D (Single-Link)
4 x Mini DisplayPort
DisplayPort - with adapter
HDMI - with adapter

Er det muligt at bruge adapter fra de mini display porte til HDMI og alm displayport uden at jeg skal bruge adapter til DVI portene som jeg skal bruge til mine skærme.

Eller kan man få en adapter som laver dvi om til display mini display port ?
Sådan at mine gamle skærme passer i dem

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 03-06-12 20:00

Dit link virker ikke, gå ind på Proshops side og find dit grafikkort og højre klik på Link til denne side som er nederst under Generelt og klik Copy link location og sæt linket ind i et indlæg her, som her viser et tilfældigt grafikkort som du sikkert ikke kan bruge:
http://www.proshop.dk/Grafikkort/Club-3D-GeForce-GTX-550Ti-(3-GB)-2287262.html

Kommentar
Fra : CerwinVega

Dato : 03-06-12 20:58
Kommentar
Fra : CerwinVega

Dato : 03-06-12 20:59

nå men link virker ikke..det drejer sig om et

MSI R7970 Lightning (3 GB)

Kommentar
Fra : CerwinVega

Dato : 03-06-12 21:00
Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 03-06-12 21:01
Accepteret svar
Fra : nomore

Modtaget 40 point
Dato : 04-06-12 10:58
Godkendelse af svar
Fra : CerwinVega

Dato : 04-06-12 19:53

Tak for svaret nomore.

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 04-06-12 20:37

Kender ikke de nøjagtige stik/ kabler du skal bruge, men de findes sikkert billigt her
http://www.dx.com eller her,//
meget hurtig levering/ service
http://www.av-cables.dk/