/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
E-mail på Nokia 6150
Fra : Falcham
Vist : 528 gange
100 point
Dato : 30-05-03 10:47

Jeg har en Nokia 6150 med Sonofon abb.
Jeg har før i tiden kunne sende og modtage e-mails fra denne.
Dette vil jeg gerne kunne igen hvad gør jeg ??

Kommentar
Fra : tla

Dato : 30-05-03 11:12

Hejsa!

Hvis du vil sende en mail fra din mobil, så klares det på følgende måde:
Skriv dette i din besked:

Mailadresse [efterfulgt af mellemrum] beskeden

Eksempel:
test@test.dk Dette er en prøve

Sendes til 40 90 00 93

Hvis du vil modtage mail på din telefon, så skal du sætte din mail op til at videresende dine mails til dig. Er du Sonofon-kunde (din mailadresse!) så kan du tage fat i Sonofon og bede dem hjælpe dig med at få dine mails videresendt.

Kommentar
Fra : Falcham

Dato : 31-05-03 11:37

Hej tla

Ja, sådan troede jeg også at det var, men telefonen vil ikke sende mailen