/ Forside/ Interesser / Rejser / Camping / Spørgsmål
10  ans 800
Tagtelt til Opel Zafira B
Fra : GramPro
Vist : 1030 gange
200 point
Dato : 31-05-12 01:35

Er der nogle der ved, hvor man kan købe et godt tagtelt til en Opel Zafira B, det skal ikke være den der søde, men mærkelige box som blot skal rejses, for der er ikke et opholdsrum i, jeg så et da jeg var i Australien, på en 4X4 der havde et, som var udformet som et rigtig telt, men med et opholdsrum, der strakte sig bag bilen, så der kunne bygges et solsejl på siden.

Eller om der ingen steder i danmark kan købes en Swag, som er et en mands telt, der bliver slået op som en lille tunnel, hvor det øverste sejl, kan rulle til sider, og der kommer et fluenet frem, der er godt plads i det, der er madras med, og slås på med som regel 2 fiber stænger.
De kan også fåes i dobbelt, så der kan være 2 i dem.

Accepteret svar
Fra : katekismus

Modtaget 210 point
Dato : 31-05-12 02:07
Godkendelse af svar
Fra : GramPro

Dato : 20-06-12 21:40

Tak for svaret katekismus.