/ Forside/ Karriere / Udlandet / Import/Eksport / Spørgsmål
10  PARKENSS 410
Socialt bedrageri og skattesnyd.
Fra : prio
Vist : 1411 gange
100 point
Dato : 28-05-12 22:54

Store grupper af indvandrere og flygtninge er kommet til Danmark og bliver nu flot forsørget i dette økonomiske paradis - forskellen til levestandarden i oprindelseslandene bliver mangefordoblet.

Udviser disse mennesker så stor taknemmelighed mod de gavmilde danskere?

Nej, man siger tak med kriminalitet, skattesnyd og socialt bedrageri i uhørt høj grad.

Man føler sig vel urørlig, for de tossegode og/eller konfliktsky danskere tør jo ikke handle og sætte en stopper for vanviddet.

Jeg føler mig dybt krænket som almindelig skatteyder.

http://jp.dk/indland/indland_politik/article2788503.ece

http://ekstrabladet.dk/nationen/article1766757.ece

Hvorfor udviser man dog ikke de mennesker, som laver socialt bedrageri og skattesnyd - i de fleste tilfælde kan det jo ikke undskyldes med uvidenhed eller manglende sprogkundskaber ?

Bedrageriet og snyderiet er jo fuldstændigt sat i system.

- og hvorfor udviser man ikke i langt højere grad for kriminalitet?

Udvisning er det eneste som forståes og frygtes af bedragerne.

Muligvis kan en eventuel udvisning ikke effektueres nu og her, men så kan den sættes i bero indtil der er ro i bedragerens hjemland - og til den tid er det UD.

Lad de indvandrere og flygtninge, der kan udvise taknemmelighed og respekt for deres nye land, blive, og lad plattenslagerne returnere.

Eller skal vi fortsætte med at vende den anden kind til og blive gjort til grin - som i de fleste andre europæiske lande?

Kommentar
Fra : altmuligmand01

Dato : 29-05-12 02:09

Min ven! Meld dig ind i Dansk Folkeparti, det ville efter min mening være det rette forum.

m.v.h.

altmuligmand01

Kommentar
Fra : kenwood

Dato : 29-05-12 06:39

syntes godt om, knappen bruges her

Accepteret svar
Fra : nomore

Modtaget 100 point
Dato : 29-05-12 10:12

Kan kun give dig ret...
Ikke første gang vi ser den slags, men om udvisning er det rette?
----
Og angående snyd og bedrag, så tror jeg at den almindelige Dansker er værre
de bliver bare ikke taget af systemet, eller det bliver ikke blæst op i aviser og tv
Samt at de sager hvor Danskere snyder og bedrager, får de en straf der
er total latterlig = i forhold til den skade de har påført andre
Samt andre går på fri fod - fordi Politi´et ikke overkommer at rejse en sag..
selvom der er beviser nok, det kan pisse mig af.

Kommentar
Fra : prio

Dato : 29-05-12 13:29
Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 29-05-12 17:03

Helt enig prio.Det hele skyldes vores slatne og lunkne demokrati.Ingen,hverken høj eller lav,tager ansvar på nogen måde.Må desværre erkende,at vores demokrati,har spillet fallit.

Alt skal analyseres,opvejes nedvejes.Derfor munder det hele ud i nogle løsninger,der ikke er fem kopper lunken pis værd.

Imens kan "Gøgeungerne",sidde og skraldgrine,af os tossegode idioter,mens de har fingrene i alle offentlige kasser.

På den måde er de mere smarte end østeuropæerne (eller mere dovne),de skal trods alt bruge tid og kræfter på at bryde ind i vore huse.Og slæbe herlighederne,med hjem.

Demokrati: Ingen enighed = ingen beslutninger = den bestående kaos,i vores såkaldte retssamfund.
Se bare hvor mange forskellige meninger der er her på Kandu,om problemet.Hvis man ikke lige slikker perkerne i røven,bliver man straks kaldt nazist eller racist......men jeg er nu ligeglad...bare jeg ikke bliver kaldt tidlig op om morgenen.

NB.:Nu snuppede PET igen et par bastarder,som vi helt sikkert har forgyldt,hele vejen igennem....... og hvad er takken.

Men om tyve år,har vi sharia lovgivning,her i landet. SÅ VIL "RETSSAMFUNDET" KOMME TIL AT VIRKE.

M.

Kommentar
Fra : ebg_888

Dato : 29-05-12 18:03

I Schweiz udviser man vist indvandrere, der laver socialt bedrag, ikke på livstid, men op til 20 år.

Men Schweiz er jo ikke medlem af EU, og kan vel bedre selv bestemme, hvad de vil finde sig i ?

Jeg har i øvrigt læst, at 75% af socialt bedrag begåes af indvandrere, måske synes de ikke, at de skylder samfundet noget - modsat af, hvad man skulle mene?

Kommentar
Fra : prio

Dato : 29-05-12 18:20

Citat
Min ven! Meld dig ind i Dansk Folkeparti, det ville efter min mening være det rette forum

- ja, det kunne jeg da - melde mig ind i DF - dem har jeg såmænd ikke noget imod - de er som så mange andre utrygge ved, hvad der er sket i Danmark indenfor de sidste årtier.

Men min holdning til kriminelle indvandrere - herunder socialt bedrag og skattesnyd - støder man lige så ofte på i andre partier, fx Socialdemokratiet, Venstre og Konservative.

Kommentar
Fra : jøjø

Dato : 29-05-12 18:53

Massivt socialt bedrageri og skattesnyd med TastSelv-systemet i ghettoområder er nu ikke nogen nyhed -
jo, for nogle måske, det er vel først fornylig, at regeringen har fået øje på det.

Det nye er måske, at snyderiet er sat så meget i system, at det overrasker fagfolk.

Måske kan det hjælpe, at skaffe flere ressourcer til Skat?

Men det kan jo være, at de fleste danskere bare er ligeglade?

Hellere blive kaldt naiv og tossegod end racist?
-eller DFér, fy-føjda

http://epn.dk/samfund/politik/article2720182.ece

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 29-05-12 18:57

Citat
Hvorfor udviser man dog ikke de mennesker, som laver socialt bedrageri og skattesnyd

Vi har åbne grænser, så hva' skulle det nytte (for EU borgere)

Der er lige blevet optrevlet en stor tyvebande bestående af østeuropæere, hvoraf fire allerede var udvist i november, for de næste 6 år..... så meget for åbne grænser - vi er rent til grin

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 29-05-12 19:08

Citat
Men min holdning til kriminelle indvandrere - herunder socialt bedrag og skattesnyd - støder man lige så ofte på i andre partier, fx Socialdemokratiet, Venstre og Konservative.

Det tror jeg er rigtig.Men hvorfor gør partierne ikke noget ved det???

Er det fordi de fremmede,allerede er så talrige,at de kan præge dansk politik.Jeg tror det.
Om ikke endnu direkte,så ialtfald indirekte.Politikerne er simpelthen bange for dem.Bange for konsekvenserne,ved at stramme op.Bange for at blive upopulære. (Ikke genvalg).

I Frankrig var Sarkozy,ved at se lyset......... men .....der er indvandrerne allerede så talrige,at det franske folk var nødt til at vælge en socialistisk narrehat,til præsident.

M.

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 29-05-12 19:47

Citat
Men det kan jo være, at de fleste danskere bare er ligeglade?

Hellere blive kaldt naiv og tossegod end racist?
-eller DFér, fy-føjda

Her er du nok tættere på sandheden,end du selv tror.

Dansken har altid haft en evne til,at skubbe problemerne fra sig."Det kommer ikke os ved.Det går jo nok i min tid".

Det så`s også tydeligt under besættelsen.De fleste var ligeglade.Andre meget glade,for tyskerne.Tjente formuer.Selv mange af vore politikere,var vældig tilfredse.(Ham Hitler var jo en foregangsmand,der virkelig satte Tyskland på verdenskortet).

Kun en lille håndfuld mennesker,havde rygrad nok til handling.

M.

Kommentar
Fra : prio

Dato : 29-05-12 21:14

http://denkorteavis.dk/2012/indvandringens-pris/

Citat
Intet tyder på, at noget vestligt land er i stand til at ”knække koden” med hensyn til succesrigt at integrere den ikke-vestlige indvandring.

Kommentar
Fra : prio

Dato : 29-05-12 21:19

http://blogs.jp.dk/frontalt/2012/05/29/her-gar-det-godt-send-flere-indvandrere/

Citat
Mens vi snakker om indvandringen, stiger prisen, vær sød at huske det. For hvert år kommer mindst 10.000 nye ikke-vestlige indvandrere til landet, og udgifterne – der ikke alene er pekuniære, men tillige sociale og kulturelle – følger med som en sort skygge.

Citat
Imens glider vi længere og længere ned i pløret på vej mod et fattigere – og mere uroligt – Danmark. Kære danskere: Jeg fatter ikke, at I finder jer i det.

Kommentar
Fra : ebg_888

Dato : 29-05-12 22:40

Det er trist at opleve, at vi "etniske" danskere igennem mange år har haft travlt med at slå hinanden oveni hovedet, når der diskuteres indvandring.

Man bliver jo nødt til på et tidspunkt at kunne tale om, at integrationen er slået fuldstændigt fejl, for det er der vel ingen, der kan være i tvivl om?

Citat
."Det kommer ikke os ved.Det går jo nok i min tid".

Ja, det er nemlig det, hvis man ikke lige selv bor i eller nær en ghetto, kan man måske skyde problemerne fra sig til daglig, men hvad med den næste generation?

Da jeg var ung, kunne jeg gå rundt alene i midten af København om natten uden at føle mig utryg.
Da jeg var barn og ung, var der ikke noget, der hed gaderøverier, knap nok hjemmerøverier.

Hvorfor skal man acceptere, at det er så udbredt i dag?
Kald mig bare naiv, men det er da ikke i orden?

Er det ikke et tilbageslag for civilisationen?

Jeg tror ikke længere på, at indvandrere fra ikke-vestlige lande bliver til gavn engang til at afhjælpe "ældrebyrden", det er ønsketænkning, som vist kun de radikale stadig klamrer sig til.

Det kræver vel, at det drejer sig om hovedsageligt velfungerende, veluddannede indvandrere, der er positive overfor det danske samfund?

http://www.sappho.dk/den-ikke-vestlige-indvandrings-pris.htm

Godkendelse af svar
Fra : prio

Dato : 02-06-12 23:02

Tak for svaret nomore.