/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Vittigheder / Spørgsmål
10  Tilde38 720
Prøv denne ramse af næste gang du......
Fra : McBobo
Vist : 1018 gange
100 point
Dato : 23-05-12 15:48

Hej Kandu
Prøv denne ramse af næste gang du skal have malet, eller anden håndværker.

Hvorvidt er det sort at sige, at man ikke kan male grønt på gråt

McBobo

Kommentar
Fra : vic200

Dato : 23-05-12 15:53

Jeg kan ikke finde ud af hvad dit spørgsmål går ud på???????????????

vic200

Kommentar
Fra : McBobo

Dato : 23-05-12 16:09

Der kan du bare se vic200..... Total forvirret

Kommentar
Fra : refi

Dato : 23-05-12 16:27

Citat
Total forvirret

Fatter du det selv

Kommentar
Fra : McBobo

Dato : 23-05-12 17:13

Citat
Hvorvidt er det sort at sige, at man ikke kan male grønt på gråt

Accepteret svar
Fra : katekismus

Modtaget 100 point
Dato : 23-05-12 18:08
Kommentar
Fra : malmin

Dato : 23-05-12 18:20

Lidt for meget for langt for kort - er lidt kryptisk i første omgang, men er dog til at forstå.

Men "Hvorvidt er det sort at sige, at man ikke kan male grønt på gråt" er sort for mig og fortaber sig i grå tåger

Men det er jo også en "ramse" og "ramser" ligger nok ikke lige til højrebenet for almindelige kandutter

Kommentar
Fra : pifo

Dato : 23-05-12 19:11

Tja, der er mange gode spørgsmål her i livet.
Her kommer 3 mere:

Når en dværg dør, skal man så flage på kvart?
Hvis man malker en ko med PMS, får man så surmælk???
Hvis en vandmand og en brandmand parre sig, kan de så risikere at få et dampbarn???

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 23-05-12 19:40

God humor. Og der er da uanset om det er i spørgsmål eller ej.
Alt behøver vel ikke være som et plejer.

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 23-05-12 20:45

Citat
Når en dværg dør, skal man så flage på kvart?
Hvis man malker en ko med PMS, får man så surmælk???
Hvis en vandmand og en brandmand parre sig, kan de så risikere at få et dampbarn???

SORT HUMORi bedste stil......

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 23-05-12 21:37

Selv om man er tyk kan man godt have tynd mave!

Kommentar
Fra : pifo

Dato : 23-05-12 21:51

Et tag i skridtet er bedre end ti skridt på taget

Ja ja - nok om det;

Man skal ikke gå over åen med mel i munden efter brændt barn, når nøgen kvinde vover at sætte sit lys i et glashus

God aften til jer alle, nu skal jeg nok stoppe med mine spørgsmål og kommentarer i denne tråd - i hvert fald for i dag

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 23-05-12 22:38

Citat
Man skal ikke gå over åen med mel i munden efter brændt barn, når nøgen kvinde vover at sætte sit lys i et glashus

Kommentar
Fra : Jan4100

Dato : 24-05-12 11:07

et enkelt lille spørgsmål... Hvor fa.. bliver den anden sok af, i vaske maskinen ?

Godkendelse af svar
Fra : McBobo

Dato : 24-05-12 22:17

Tak for svaret katekismus.
Håber end anden gang folk er mere medvirken her på Kandu til lidt mere sjov og spas.
Men tak til andre for deres positive kommentar.