/ Forside/ Interesser / Rejser / Andet rejser / Spørgsmål
10  EA_HS 370
Bolivia
Fra : hovsada
Vist : 475 gange
50 point
Dato : 20-05-12 09:10

min søn skal på ferie i Bolivia...giver det grund til bekymring ?? gode råd ang. modtages !

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 20-05-12 10:35

http://um.dk/da/rejse-og-ophold/rejse-til-udlandet/rejsevejledninger/bolivia/

Man skal vist passe lidt på sig selv, men det skal man også i visse områder herhjemme

Tjek alt baggage, lommer m.v. grundigt inden hjemrejsen så der ikke er den mindste smule tilbage fra en enkelt "uskyldig" hashrus under rejsen, deres fængsler er ikke noget at skrive hjem om.

Kommentar
Fra : hovsada

Dato : 20-05-12 12:43

takker for linket ...der er videresendt til sønne og flere opl. modtages gerne !

Kommentar
Fra : lham

Dato : 21-05-12 06:58

Noget så uskyldigt som Coca The får man at vide man fint kan ta med hjem til DK-Dansk Told ser anderledes alvorligt på det og ikke mindst andre landes toldvæsner hvis man feks har stop/mellemlandiger undervejs.

Kommentar
Fra : hovsada

Dato : 23-05-12 22:30

tak Iham....lader gå videre ! ....