/ Forside/ Interesser / Hus og have / Til- og ombygning / Spørgsmål
10  McBobo 1070
Durapuds 710 fra ALFIX
Fra : Footprint
Vist : 1134 gange
100 point
Dato : 19-05-12 16:39

Hej

Er der nogle af jer der har lidt erfaringer med brugen af det her produkt. Jeg skal bruge det i en kælder hvor en eller anden i tiderns morgen har malet væggen med sokkeltjære eller sådan noget. Jeg vil jo gerne have en pudset væg i stedet for.

Er det her løsningen, tror i alfixen vil kunne binde over på de steder hvor der stadig sidder sokkeltjære?

tror i alfixen vil opløse sokkeltjæren så jeg får udtræk fra den gennem den færdige puds?

Så jo lige jem og fix har den til billige penge

Kommentar
Fra : trimare46

Dato : 19-05-12 21:25

du skal helt sikkert have al tjæren af inden du behandler med andet.