/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Hotmail iphone
Fra : tipini
Vist : 849 gange
20 point
Dato : 19-05-12 10:10

Hej . Kan sagtens installere og læse mails, men selvom jeg har sat op at den skal vise de sidste 200 mails,så kommer der ikke andet end 20-30 og jeg ikke se indholdet af mapper
Tina

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 19-05-12 10:22

Hvis der er vedhæftet billeder m.m. fylder de nok for meget.

Kommentar
Fra : tipini

Dato : 19-05-12 11:18

Nej dur ikke

Kommentar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 19-05-12 12:27

Jeg har ikke selv Hotmail.

Men.

Når du er i mail, på højeste niveau, der hver der der vises indbakke, kan du der gå længere ned på siden. Nederst vil jeg gætte på at du også finder din hotmail kontor. Hvis du klikker på denne her, får du så alle mail vist?

Mvh Benjamin

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 19-05-12 12:31

Min synkronierer også kun 4 dage bagud- den indstilling du taler om-betyder at du kan se inden for et vist tidsrum det antal mail du krydser af ved.

Jeg ved ikke om den kan stilles anderledes.

Kommentar
Fra : tipini

Dato : 19-05-12 12:33

Dur ikke, viser intet

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 19-05-12 12:52

På gmail er der en forklaring, mon ikke også det kan løses på hotmail.

Jeg ville gå ind på min computer og se om jeg kunne løse det

men prøv lige at se her:

http://support.google.com/mail/bin/answer.py?hl=da&answer=1687311

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 19-05-12 13:01

fra brugerhåndbogen:

Citat
Bemærk: Til Microsoft Exchange-konti skal du vælge “E-post, kontakter og kalendere”
og vælge Exchange-kontoen. Tryk på “Mail-dage til synkronisering”, og vælg det antal
dage med e-post, du vil synkronisere med serveren.

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 19-05-12 13:17

Hvis du ruller ned for enden af dine mail- står der så ikke "indlæs flere " ?

Kommentar
Fra : tipini

Dato : 20-05-12 10:04

Nej der står ikke indlæs flere. Må prøve checke pc istdet fot ipad

Kommentar
Fra : tipini

Dato : 22-05-12 22:34

der er ikke noget af det som virker, - det er HOTMAIL jeg har, ikke exchange eller gmail.....
Tina