/ Forside/ Interesser / Fritid / Andet fritid / Spørgsmål
10  Klaudi 3672
RC gravemaskiner
Fra : webgun
Vist : 2565 gange
100 point
Dato : 13-05-12 11:54

Jeg kan ikke rigtig finde nogle hjemmesider med fjernstyrede gravemaskiner. Jo der er masser av sider med de små modeller, men det skal sku være de rigtig dyre proffe maskiner.De koster vist mellem 20000 og 30000 pr stk.
De proffe lastbiler er typisk scala 1:16, det mener jeg også at gravemaskinerne er.
Så find lige et par sider til mig med nogle fede maskiner

Kommentar
Fra : transor

Dato : 13-05-12 12:10

Der er da ingen proffer, som leger med små modeller.

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 13-05-12 12:26

Citat
Der er da ingen proffer, som leger med små modeller.

Modelbiler, Lego m.m. har da været brugt i årevis af planlæggere.

Hvad angår nævnte maskiner er det vel kun i miner og tuneller de bruges.

Kommentar
Fra : EXTERMINATOR

Dato : 13-05-12 14:27

her er et eksempel: http://www.rcmodeltruck.dk/butik/product.php?id_product=431
Citat
Der er da ingen proffer, som leger med små modeller.

jo da, de har faktisk klubber rundt i hele verden

Kommentar
Fra : transor

Dato : 13-05-12 15:44

Professionelle er folk som tjener deres penge på den metier.

Jeg kan ikke forestille mig at nogen kan have deres udkomme af sådant noget.

Kommentar
Fra : viskinge

Dato : 13-05-12 15:55

Så dem faktisk i går !!!
En klub var og demonstrere dem på Hjallerup Mekaniske Museum. Der var både lastbiler og gravemaskiner. Gravemaskinerne fyldte sand i lasbilerne, som så kørte et andet sted hen og læssede af. Det skal nok passe med at de var 1:16.
Museumet må have en deltagerliste over udstillere.

Lagde godt nok ikke lige mærke til hvad klubben hed, desværre.

MVH

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 13-05-12 16:10

Her er vist en der er bidt af RC modellerne, graver ud under sit hus med dem!
http://www.youtube.com/user/LilGiantsConstrCo/videos

Kommentar
Fra : viskinge

Dato : 13-05-12 20:17
Kommentar
Fra : PrivateDK