/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
manglende gear på havetraktor
Fra : Sindt01
Vist : 665 gange
200 point
Dato : 12-05-12 18:24

Hej

Kan man ved at skifte dæk på sin havetraktor, gøre sådan at gearet ikke virker mere

Det er en texas

Kommentar
Fra : trimare46

Dato : 12-05-12 18:33

hvis det er en hydrostatisk gearkasse og du har haft traktoren vippet op på siden, kan du godt få de symptomer.

Kommentar
Fra : Sindt01

Dato : 12-05-12 18:56

har bare haft den løftet fri i den ene side. Hvad kan man gøre ved det

Kommentar
Fra : EXTERMINATOR

Dato : 12-05-12 19:37

Er det en hydrostatisk gearkasse har den garanteret en friløbs anordning.
Den sidder normalt nede ved det ene hjul, måske du er kommet til at aktivere den?

Kommentar
Fra : Sindt01

Dato : 12-05-12 19:56

Tror ikke det er med hydrostatisk gearkasse da der er kobling på, men kender ikke så meget til den

Kommentar
Fra : trimare46

Dato : 13-05-12 15:24

er det så ikke bare remmen der er hoppet af?

Kommentar
Fra : Sindt01

Dato : 13-05-12 16:34

Har fundet problemet, det var den stift der skulle sidde inde i navet der var røget af så akslen kørte bare rundt inde i hjulet. Men mange tak for de forslag i kom med.