/ Forside/ Interesser / Dyr / Katte / Spørgsmål
10  HelleBirg.. 1440
Hvorfor stjerner ????
Fra : kammanoerup
Vist : 746 gange
100 point
Dato : 12-05-12 10:51

Godt ophidset- kommenterede et tip fra kenwood--- og gud hjælpe mig om ikke vedkommende fik stjerner for sit syge tip, ang drab på katte!

Hvor for det? Vedkommende er åbenbart dyremishandler og jeg havde bestemt ikke tænkt mig, at det skulle belønnes med stjerne!
og jeg kan åbenbart ikke ændre på det, der er gjort!

Kommentar
Fra : ans

Dato : 12-05-12 11:05

Ups og

Jeg kom til at give ham 5 guldstjerner, det skulle have været 5 af de grå.

Næste gang ser jeg mig bedre for

Accepteret svar
Fra : smuller54

Modtaget 110 point
Dato : 12-05-12 11:19

Tippet burde i det hele taget fjernes-

Det har kunne lade sig gøre andre gange, hvis der er spørgsmål eller tip, som er uetiske eller upassende eller ulovligt.

Forsøg at kontakt kandu.dk

Kommentar
Fra : kammanoerup

Dato : 12-05-12 11:25

Det var de 3 guldstjerner der var kommet ved min "kommentar" som jeg ikke mener jeg selv havde sat !!
og jeg forstår ikke hvordan de kom der!

Kommentar
Fra : ans

Dato : 12-05-12 11:39

Når du bedømmer et tip er der altid en sort prik ved 3 stjerner.

Du kan så selv vælge hvor mange eller slet ingen du vil give for tippet. Du klikker så på den bedømmelse, som du mener er den rigtige.

Jeg gjorde den fejl at give 5 stjerner, det skulle have været 0

En dum fejl fra min side

Kommentar
Fra : kammanoerup

Dato : 12-05-12 11:41

tak for den oplysning- ja, jeg fik jo også dummet mig! Nu er jeg lidt klogere!

Kommentar
Fra : k_m_s

Dato : 12-05-12 11:49

Jeg tror at de personer der skriver den slags tip, kun er ude på at se reaktionen på det.

Derfor syntes jeg at man skulle totalt ignorere den slage tips, altså 0 kommentare, lige som med den slags svar man kan risikere at få til et spørgsmål.

Selvfølgelig ville det være godt hvis "tipet" kunne blive fjernet. Men det skulle ske uden at personen kunne følge med i hvad "tipet" har ført med sig af kommentarer.

Det er kun fordi at det ikke er omtalte person der har startet denne tråd at jeg kommentere den, selvom jeg ved at personen det her handler om følger med og glæder sig over alt den aktivitet personen har fået sat i gang.

Kommentar
Fra : taunusanden

Dato : 12-05-12 12:59

Tippet er anmeldt. Fra flere kan jeg se.
Det er dyremishandling.
Håber det bliver fjernet.

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 12-05-12 13:05

Hvor kan man "anmelde" uden at skrive til kandu teamet ?

Kommentar
Fra : taunusanden

Dato : 12-05-12 13:07

Jeg anmeldte det ved at skrive en mail til service@kandu.dk med et link til tippet og en kort forklaring.

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 12-05-12 13:10

Nårh, jamen, jeg håbede på der var en "knap"-ja, det har jeg også gjort en gang for nylig og der var hurtig respons skulle jeg hilse og sige.

Kommentar
Fra : Troldepige

Dato : 12-05-12 13:20

Citat
Tippet er anmeldt. Fra flere kan jeg se.

Hvordan kan du se, at flere har anmeldt det?

Jeg har også mailet til sevice@kandu.dk og spurgt, om det, på kandu.dk, er tilladt at komme med anvisning på aflivning af dyr, med link til rådet.

Kommentar
Fra : taunusanden

Dato : 12-05-12 13:22

Det håber jeg der er, for det tip er alt andet end godt.

Kommentar
Fra : taunusanden

Dato : 12-05-12 13:23

Hvis man læser de to tråde omkring tippet, vil man bemærke et par kommentarer der siger det er anmeldt.

Godkendelse af svar
Fra : kammanoerup

Dato : 12-05-12 13:35

Tak for svaret smuller54.

Har kontaktet kandu (kan desværre ikke finde det igen) men lad os håbe at det lykkes at få det modbydelige tip fjernet! Jeg har blacklistet kenwood, men syg iroen må vedkommende være! Læs lige dyreværnsloven: aflivning ved drukning må under ingen omstændigheder finde sted!

Tak for alle jeres kommentarer- jeg er stadigvæk dybt rystet !

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 12-05-12 13:47

selv tak

når du skriver til service@kandu.dk- findes det i din sendt mailbakke hos den udbyder du anvender :)
Der vil du også få svar fra Rasmus eller Søren eller ?

Jeg håber det lykkes

Kommentar
Fra : ans

Dato : 12-05-12 14:09

kandu har slettet "tippet"

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 12-05-12 14:20

Kommentar
Fra : Troldepige

Dato : 12-05-12 14:27

Kommentar
Fra : k_m_s