/ Forside/ Karriere / Offentlige / Told og Skat / Spørgsmål
10  MissXX 893
et Gränsegänger problem
Fra : kasparjust
Vist : 610 gange
40 point
Dato : 10-05-12 16:55

Jeg har fået brev fra Told&Skat, som siger at jeg kan ringe hvis jeg vil MEN det kan jeg ikke !!!
Når jeg har fået forbindelse så siger en stemme "Ingen indtastning er modtaget" når jeg taster 1, 2 eller 3
hvorfor opgiver man ikke en mail-adresse ? det er komplet umuligt at göre indsigelse ... OG den såkaldte hjemmeside er kun oplysende (giver Svar på de mest almindelig spörgsmål)

Kommentar
Fra : EA_HS

Dato : 10-05-12 17:15

Citat
Sådan sender du en e-mail
For at skrive en e-mail til SKAT skal du logge på enten TastSelv Borger eller TastSelv Erhverv.

http://www.skat.dk/SKAT.aspx?oId=4791

Kommentar
Fra : Busken

Dato : 10-05-12 18:34

det plejer at virke - måske telefonsystemet har været nede - prøv igen - evt. med en anden telefon...

Vi snakker 72221818 ikke?

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 10-05-12 19:01

Du kan altid gå ind i din skattemappe herfra kan du kontakte dem med dine problemer

Som der også står skrevet ovenover

Kommentar
Fra : refi

Dato : 10-05-12 19:10

Citat
Jeg har fået brev fra Told&Skat

mon dog - det er der slet ikke noget der hedder

Eller er det herfra du har fået brev "Jørn"

http://www.d-t-s.dk/senior/

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 11-05-12 14:22

Ringer du fra en mobil tlf, så slå tastetoner til = tror jeg det hedder
ellers sender den intet ud

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 11-05-12 15:52

fup og svindel
hvis du ringer får du sikkert en telefonregning på opkald til langtbortistan.
Håber din bankbog er fed nok

Kommentar
Fra : kasparjust

Dato : 11-05-12 15:54

tusind tak for alle forslag
jeg skal forsöge at afpröve dem snarrest

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 11-05-12 21:06

Citat
Seniorforeningen Told•Skat

Er foreningen for alle pensionister fra SKAT uanset tidligere fagligt tilhørsforhold.

Er en af de ældste pensionistorganisationer i landet.

Varetager medlemmernes interesser i pensionsmæssige, sociale og faglige spørgsmål.

Orienterer medlemmerne om sådanne spørgsmål gennem bladene "Statspensionisten", "Seniorernes Blad" og "Dansk Told & Skat".

Er gennem medlemskabet af Statspensionisternes Centralforening med til at påvirke de forhandlingsberettigede hovedorganisationer.
Læs mere om Seniorforeningen Told•Skat på de følgende sider.