/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
find bilejer med reg.nr.
Fra : uffefyn
Vist : 5245 gange
20 point
Dato : 10-05-12 14:32

hej er der nogle steder man kan finde en bil ejer med nummerplade nr.

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 10-05-12 14:39

Nej

Kommentar
Fra : g_h

Dato : 10-05-12 14:40

Ja det ville da være mægtig smart, sådan at kunne finde ud af, hvor den flotte bil holder parkeret om natten, så man i ro og mag kan stjæle den!!!

Kommentar
Fra : uffefyn

Dato : 10-05-12 14:42

vil ikke lige stjæle den. men gerne have lavet den bule i min bil som personen lavede.

Kommentar
Fra : stilkene

Dato : 10-05-12 14:44

I så fald må du ringe til politiet.
De må ikke oplyse dig det, men jeg har prøvet det, og de oplyste mig det alligevel, da jeg kunne forklare at det var en som var stukket af fra at betale en regning.
Du har kun en mulighed for at prøve, om det er i dag de er flinke.

Kommentar
Fra : uffefyn

Dato : 10-05-12 17:36

har fundet navnet på personen men mangler en adresse. nogen steder man kan finde den??
Ikke sig krak,degulesider eller de andre normale sider for der kan man ikke finde den

Kommentar
Fra : Beestone

Dato : 10-05-12 17:48

Hvis forsikringen er indblandet, så lad dem overtage problemet med at finde og opkræve hos ejeren, ud fra nummerpladen.
Følg forsikringsselskabets anvisninger, hvor du mest sandsynligt bliver bedt om at anmelde køretøjets ejer, alene på nummerpladen.

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 11-05-12 10:44

Citat
De må ikke oplyse dig det, men jeg har prøvet det, og de oplyste mig det alligevel, da jeg kunne forklare at det var en som var stukket af fra at betale en regning.
Du har kun en mulighed for at prøve, om det er i dag de er flinke.

Eller anmeld vedkommende, så går det automatisk