/ Forside/ Interesser / Helbred / Slankekure / Spørgsmål
10  briani 560
therma power
Fra : brinkloev
Vist : 578 gange
70 point
Dato : 29-05-03 15:17

Er der nogen, der har prøvet therma power? Indeholder det effedrin?

mvh.
b

Kommentar
Fra : geu

Dato : 29-05-03 18:09

Ja det gør, og ret meget endda, men det virker fint.

Kommentar
Fra : brinkloev

Dato : 29-05-03 21:39

dvs. at produktet indeholder mange af de samme stoffer som Letigen!
Dem har jeg prøvet, og jo de er ret effektive. Men desværre også ret farlige.
Det er jo ikke for ingenting, at Letigen er blevet trukket ud af markedet.

Er der ikke nogle produkter m/ lignende virkning, men uden Ma Huang(effidrine)?

Mvh.
B

Kommentar
Fra : mzh

Dato : 30-05-03 15:50

ingen viden mzh

Accepteret svar
Fra : jeannett

Modtaget 70 point
Dato : 02-06-03 11:27

Jeg bruger dem og de er meget effektive.. Der står på pakken, at man må spise op til 6 om dagen, men for mig virker det fint med 2 - max 3. Jeg skal tabe ca. 10 kg. mere og har tænkt mig at det skal være ved hjælp af motion, therma power og sundere mad.
Jeannett.

Kommentar
Fra : Marleline

Dato : 02-06-03 22:34

effedrin er jo det bedste hvis man skal tabe sig, eller bare ikke føle trang til at spise!
Men HUSK! man kan godt tabe sig uden piller, jeg tabte mig selv ca. 7 kg med effedrin men tog på med det samme går nu ved vægtvogterne, og det går fremad!

Held&Lykke!!

/Line

Kommentar
Fra : Marleline

Dato : 02-06-03 22:34

effedrin er jo det bedste hvis man skal tabe sig, eller bare ikke føle trang til at spise!
Men HUSK! man kan godt tabe sig uden piller, jeg tabte mig selv ca. 7 kg med effedrin men tog på med det samme går nu ved vægtvogterne, og det går fremad!

Held&Lykke!!

/Line

Kommentar
Fra : mzh

Dato : 03-06-03 09:55

ja nu er jeg megrt vred hvorfor bliver i ved med at sende mails til mig jeg har sagt den op 2 gange kan i ikke forstå det jeg ved godt at det er en forkert måde at sende på men hvad skal jeg ellers gøre for at i kan forstå det hilsen pp.gh@privat.dk TAK

Godkendelse af svar
Fra : brinkloev

Dato : 03-06-03 16:58

Tak for svaret jeannett.

Kommentar
Fra : tije

Dato : 05-08-03 19:18

Som der også står i de andre svar så ja det indeholder effedrin. Men det er efterhånden bevist at de dødsfald der skete pga letigen ikke var på grund af pillerne, men af andre årsager. Jeg kan varmt anbefale therma som jo kan købes på nettet. De er super effektive og billigere end hos lægen herhjemme. Jeg har selv smidt 10 kg med dem.

Kommentar
Fra : shab

Dato : 14-05-05 22:26

nnnnnejjjjjj

Kommentar
Fra : shab

Dato : 14-05-05 22:30

HOLD JER FRA THERMA POWER BARE FOR DE ER SÅ BILLIGE BETYDER DET IKKE AT DE IKKE ER FARLIGE DE ER TOTAL FARLIGE MAN KAN LIGE SÅ GODT TAGE STOFFER DET ER HELT DET SAMME NARKOMANERNE GØR DÅRLIGE UNDSKYLDNINGER JEG HAVEDE SELV KØBT 2 GLAS MEN EFTER AT HAVE TAGET CA 12 PILLER PÅ CA 7 DAGE SMED JEG RESTEN UD.