/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Samliv / Spørgsmål
10  Trille7 350
Gravid?
Fra : Imadarling01
Vist : 1114 gange
20 point
Dato : 08-05-12 16:04

Her for 2-3 dage siden havde jeg ubeskyttet samleje. Idag er jeg så begyndt at bløde lidt og har lidt smerter i maven, ligesom når jeg får min menstruation. Men jeg fik min menstruation her for 2 uger siden d. 20. April. Og jeg burde først få den igen her om 2 uger. Hvad kan dette betyde?

Kommentar
Fra : webm

Dato : 08-05-12 16:50

At du skal gå til din praktiserende læge og blive undersøgt!

Alt andet er og bliver gætterier...

Der kan jo være hundrede forskellige grunde som kun en person som ser på dig kan afgøre.

Kommentar
Fra : transor

Dato : 08-05-12 18:57

Og så skulle du være skyndt dig hen og fået en fortrydelsespille, med mindre du gerne vil avle.

Kommentar
Fra : kenwood

Dato : 08-05-12 21:24

kik om det er en med tørklæde,så få den fjernet med det samme,,

Kommentar
Fra : Imadarling01

Dato : 08-05-12 21:30

Jeg har ikke brug for latterlige kommentarer. Hvis der er nogen herinde, der har en hvis viden indenfor det her område, så de velkommen til at komme med et svar der kam bruges. Resten kan I holde for jer selv. Tak!

Kommentar
Fra : Malaga080129

Dato : 08-05-12 22:21

Min tidligere kæreste fik ustabil menstruation ved for mange bekymringer, men tal med din læge. Det er sikkert ikke noget alvorligt.

Kommentar
Fra : kenwood

Dato : 08-05-12 22:41

tror du skal holde dig til at leje med legoklodser,,du er da total hjerne død at høre på på det sesuelle område,,

Kommentar
Fra : Imadarling01

Dato : 09-05-12 10:50

Kenwood, du er da godt nok dybt latterlig. Prøv engang at voks op og bliv den mand du nu engang er, umodne mennesker er der alt for mange af. Hvis mit spørgsmål ikk behager dig, så kig du blot den anden vej, der er ikk så meget der lille ven. Adios ;)

Accepteret svar
Fra : snaptil

Modtaget 20 point
Dato : 09-05-12 15:01

en person der vil leje lego klodser, kan starte med et dansk kursus.

kære spørger du kan blackliste kenwood.

Derudover ved jeg at du ca har ægløsning på 12. dagen efter menstruation, samme tidspunkt som du havde ubeskyttet sex.
Du bør nok kontakte en læge/gynækolog.

Godkendelse af svar
Fra : Imadarling01

Dato : 10-05-12 17:26

Tak for svaret snaptil.