/ Forside/ Interesser / Fritid / Motorcykler / Spørgsmål
10  3773 1345
Falck eller hvad
Fra : nomore
Vist : 722 gange
20 point
Dato : 06-05-12 00:47

Bedste service på vejen
Tænker på tid/service/hurtighed = ikke prisen på det

Accepteret svar
Fra : hjkofoed

Modtaget 20 point
Dato : 06-05-12 05:35

Afgjort Dansk Autohjælp, Længste tid jeg har ventet på dem er fem kvarter. Jeg har til gengæld flere gange oplevet, at Falcks vagtcentral har lovet et tidspunkt, og når så servicevognen er dukket alt for sent op, viser det sig at den først er blevet "rekvireret" efter fristen er overskredet. Den værste var alarmering kl ca 15.30 på motorvejen mellem Roskilde og Holbæk, de kom først over kl 3 om natten, efter at have lovet hhv kl ca 17, 19 og 23.30, og det var vel at mærke om sommeren.

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 06-05-12 06:34

Et mellem abo. Hos Falck har minut garatin inden for 45 min

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 06-05-12 08:14

Hurtighed ?

Du skal jo ikke køre fra dem.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 06-05-12 08:38

Det er et "hypotetisk" spørgsmål der ikke kan besvares - eller alternativt kan besvares til alles fordel....

Det kommer jo helt an på situationen (hvor, hvad osv.)

Sålænge du vælger et "anerkendt" selskab vil, alt andet lige, servicen være den samme.....

Hvis alle biler er ude at køre, eller 100 får skader på samme tid, er der jo ikke et selskab på jorden der kan overholde hvad de "lover" - EEN skal jo være sidst i køen.....

Ingen af dem kører ud og skifter hjul på en bil 200 km. væk med mindre de alligevel er i området....

Omvendt - hvis du er villig til at betale "hvad som helst", kan de alle komme "lynhurtigt"....... Så tilsidesætter de bare andre der forventer det samme for en mindre pris....

Sådan er verden nu en gang indrettet.....

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 06-05-12 10:10

Hvad med begge to....................................det havde jeg ved en fejl.

Havde dog ikke brug for autohjælp (7 9 13)

Kommentar
Fra : taunusanden

Dato : 06-05-12 12:32

Helt enig med Refi.
Jeg er ved Dansk Autohjælp, af to grunde.
1. De er en del billigere end Falck (ved godt det ikke er det afgørende for spørger)
2. Deres sælgere har opført sig noget så ubehøvlet over for mig 3 gange!
Den sidste gang jeg blev spurgt, sagde jeg at det ikke kunne betale sig for mig, for jeg havde ikke haft brug for autohjælp i over 12 år, hold da op han blev sur.

Men ja, har Dansk autohjælp til en fornuftig pris gennem min forsikring. Har dog aldrig haft brug for autohjælp, til trods for mine biler altid har været over 20 år gamle. Så kan ikke udtale mig om deres service, men har da kun hørt godt om dem

Kommentar
Fra : hjkofoed

Dato : 06-05-12 21:14

@rotv, men de overholder den ikke, og de "glemmer" den efterfølgende rabat, hvis ikke du selv er efter dem.

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 07-05-12 19:52

Citat
Hurtighed ?
Du skal jo ikke køre fra dem.

Hvad skulle jeg så have et Abonnement for

Citat
Hvad med begge to....................................det havde jeg ved en fejl

Sidst jeg var ude -for samme, glemte de at oplyse mig om
at de var gået KONKURS, men stadig ville have mine PENGE
GÆT SELV HVEM

Og de brugte Dansk Vejhjælp...?
Dengang havde jeg brug for hjælp en gang på Motorvejen
men damen i røret kunne ikke finde motorvejen + af/ indkørslen til samme
det kostede mig et taletidskort at forklare = 5 minutter efter samtalen
gik tilp en CHEF?? var Dansk Vejhjælp på den anden side
og skulle bare lige vende - tilbage

Godkendelse af svar
Fra : nomore

Dato : 07-05-12 19:53

Tak for svaret hjkofoed.
Tror også det må blive dem

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 07-05-12 19:56

Dansk Vejhjælp = Dansk Autohjælp

Kommentar
Fra : hjkofoed

Dato : 08-05-12 05:04

selv tak