/ Forside/ Karriere / Penge / Investering / Spørgsmål
10  miritdk 860
Værktøj
Fra : Dieter
Vist : 1002 gange
100 point
Dato : 05-05-12 14:36

Der findes nogle skruer, der kan skrues i men ikke ud. Jeg ved ikke hvad de hedder.
Spærgsmålet er: findes der et værktøj der gør det muligt at skrue dem ud alligevel ?

Kommentar
Fra : netop

Dato : 05-05-12 14:41

Det er Sucure One Way skruer du tænker på.

Kærven kan skrue skruen i ikke ud!

Accepteret svar
Fra : netop

Modtaget 60 point
Dato : 05-05-12 14:43
Kommentar
Fra : webm

Dato : 05-05-12 14:47

Citat
Hej,
er uddannet maskinteknikker, men nu på FP.

Så kender du vel alt om de omtalte skruer...

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 05-05-12 14:55

De kan skrues ud med en ornepik.

Kommentar
Fra : vic200

Dato : 05-05-12 14:56

Når det er skruer, man ikke skal kunne skrue ud igen, kaver man da ikke værktøj til fremmedarbejdere, tyveknægte m.m.
Selvfølgelig kan du få dem ud igen med lidt arbejde og knofedt.
De bruges også til skilte på døren, hvis du har installeret tyverialem i huser.

vic200

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 05-05-12 15:09

Hvad har spørgsmålet med gruppen Investering at gøre??

Kommentar
Fra : vic200

Dato : 05-05-12 15:14

Til Bille1948
En forbryder skal vel investerer i noget værktøj inden han kan begynde på sit arbejde.

vic200

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 05-05-12 16:07

Der er jo ligesom en idé med disse envejsskruer...................tyverisikring.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 05-05-12 18:13

Citat
Der er jo ligesom en idé med disse envejsskruer...................tyverisikring

Hvem gider dog at stjæle en SKRUE

Nå ja - det kan jo blive småt for enhver

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 05-05-12 20:35

Der er ingen som stjæler mine skruer - de bliver nemlig kværnet når jeg skruede dem ind.
De eneste jeg har svært ved at ødelægge i kærven, er disse nymodens Tor-x

Godkendelse af svar
Fra : Dieter

Dato : 06-05-12 19:00

Tak for svaret netop.