/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MacOS / Spørgsmål
10  hawaii7 570
Ipad 2
Fra : 123nu
Vist : 966 gange
50 point
Dato : 28-04-12 11:08

Hvordan sletter jeg spil der af en eller anden grund ikke virker mere på min Ipad 2

Accepteret svar
Fra : vigil

Modtaget 60 point
Dato : 28-04-12 11:13

Skal du ikke bare fjerne fluebenet ud for spillet, når du synkroniserer i iTunes?

Kommentar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 28-04-12 15:53

Jeg har ikek Ipad. Men er det ikke som på Iphon Hold finger på ikon til det vibrere og der kommer et rødtkryds. Når man så taster på det røde kryds forsvinder aplikation.

Men det er rent gæt.

Mvh Benjamin

Kommentar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 28-04-12 15:57

Kryds er ikke rødt. Det er hvidt i en sort cirkel.

Her er det på video http://www.youtube.com/watch?v=NOjrwSlXdWQ

Mvh Benjamin

Godkendelse af svar
Fra : 123nu

Dato : 28-04-12 18:16

Tak for svaret vigil.