/ Forside/ Interesser / Fritid / Sport / Spørgsmål
10  Klaudi 1810
Bjarnes Giro hold.
Fra : Cimbombom
Vist : 796 gange
50 point
Dato : 23-04-12 18:27

Så er Saxo´s Giro d'Italia mandskab endelig offentliggjort.

Jonas Aaen (Danmark)

Anders Lund (Danmark)

Mads Christensen (Danmark)

Juan Jose Haedo (Argentina)

Lucas Sebastian Haedo (Argentina)

Luke Roberts (Australien)

David Tanner (Australien)

Matteo Tosatto (Italien

Manuele Boaro (Italien)

( http://sporten.tv2.dk/cykling/article.php/id-49863322:her-er-team-saxo-banks-girohold.html )

Jeg syntes der er en fin ballance, af unge & erfarne ryttere.

Hvad syntes i om Bjarnes Giro-hold... er det de rigtige ryttere som er udtaget?

Tror i at Matteo Tosatto kan gøre en forskel, hvis han rammer det rigtige udbrud....

Accepteret svar
Fra : Kortoververden

Modtaget 50 point
Dato : 23-04-12 23:48

Den eneste chance de har for at komme hjem med noget, er at ramme det rigtige udbrud, og så kan næsten hvem som helst være heldig at gøre en forskel.

Deres "sprintere" har intet at gøre i en massespurt.

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 24-04-12 12:26

Gad vide hvor mange der findes DOPET i år?

Godkendelse af svar
Fra : Cimbombom

Dato : 24-04-12 13:11

Tak for svaret Kortoververden.

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 24-04-12 15:37

Sidste år var der kun en.

Kommentar
Fra : Cimbombom

Dato : 24-04-12 21:05

Hehe ja, men den ene var også ham som vandt løbet....

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 25-04-12 10:16

Ikke rigtig, vinderen af løbet var (og er) Cadel Evans og den eneste der blev taget med en positiv dopingprøve var Alexandr Kolobnev.

I øvrigt blev han frifundet på trods af den positive prøve, idet det fandtes bevist, det stof han blev testet positiv for, var kommet ind i hans krop gennem lovlig brug af medicin