/ Forside/ Karriere / Penge / Andet penge / Spørgsmål
10  jakjoe 1088
Feriepenge hjælp tak:)
Fra : Henriette77
Vist : 327 gange
20 point
Dato : 17-04-12 11:27

Hejsa.

Jeg står i en lidt træls en.. Som jeg håber i kan hjælpe med noget vejledning til.

Jeg er Pt på kontanthjælp, og der er jeg tilknyttet et åbent forløb, men grunden en hård tid hvor vi lige har mistet min mormor så har jeg ikke rigtig været afsted det meste af denne måned.

Så har jeg lige snakket med min sagsbehandler, og han siger at jeg vil alligevel ikke rigtig få noget udbetalt nu her, fordi jeg har haft fravær og er egentlig på vej til at blive afmeldt.

Så han beder mig komme fordi og han vil se mine feriekort, Se antal dage og beløbet, men hvis han alligevel har tænkt sig at afmelde mig så synes jeg egentlig ikke han skal "Studere" mine feriekort, for bliver jeg afmeldt og ikke er i arbejde skal jeg vel bare selv stemple dem??

Håber der sidder en der forstår mig bare lidt :) :)

Kommer gerne med nærmere oplysninger!

På forhånd tak fra en ny bruger:)

Kommentar
Fra : Henriette77

Dato : 17-04-12 11:29

Ps: Desværre er ingen af mine feriekort fra Feriekonto.dk :(

Kommentar
Fra : snaptil

Dato : 17-04-12 11:48

Lyder som om han bare vil hjælpe.
Hvis du kigger på dit feriekort, så kan du se hvem der kan attestere, hvilket blandt andet er kommunen hvis du er uden job. Du kan altså ikke selv stemple det.
Og du har ingen arbejdsgiver der kan stemple det.
heller ingen A-kasse formoder jeg.

Kommentar
Fra : webm

Dato : 17-04-12 14:30

Du kan jo uden problemer selv skrive dem under og sende dem ind. Intet problem i det for så vidt...

Kommentar
Fra : Tak_for_hjælpen

Dato : 17-04-12 18:19

Din sagsbehandler kan da bare går ind i ACF og se dine oplysninger vil jeg da mene, men er ikke 100% sikker.

Kommentar
Fra : Tak_for_hjælpen

Dato : 17-04-12 18:21

husk hvis der er feriepenge optjet i 2010 skal du bruge dem inden 30. april 2012 elles midster du dem, de overgår til en feriefond