/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Fladskærms rens
Fra : susss
Vist : 566 gange
200 point
Dato : 08-04-12 13:26

Hvad kan man rense aftørre sin fladsskærm med ? hvis nu der kommer en lille fedt plet eller andet, så det ikke kun er støv man kan tage med en fiber klud. Må man overhovedet bruge vand ? Synes der kommer striber nogen steder.

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 08-04-12 13:36

- våd køkkenrulle af den bløde slags, kram det meste vand ud og tør efter med tør køkkenrulle...

- nyd resten af påsken...

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 08-04-12 13:37

En lille aftørring for støv bør være nok i det daglige, men efter egen erfaring ved jeg at fluer og ligenede afsætter pletter. Her bruger jeg lidt sæbe på en bomuldsklud og eftertørrer med vand.

Ellers er der også her en komplet guide om hvordan man gør.

http://www.hvordan.dk/hvordan-goer-man-en-fladskaerm-ren

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 08-04-12 14:54

Jeg har da en spray til min PC monitor, men omkring fladskærme har andre haft det samme problem:

http://www.hardwareonline.dk/traad.aspx?tid=298033&fid=25

Se især de to nederste fabrikater...

Kommentar
Fra : transor

Dato : 08-04-12 16:28

Sprinklervæske til biler er et fint og mildt rengøroingsmiddel. Brug en blød klud, evt køkkenrulle. Hårdt opvredet og sør efter med en tør mikrofiberklud.

Kommentar
Fra : kenwood

Dato : 08-04-12 20:16

brug brillerens

Kommentar
Fra : zerpico

Dato : 09-04-12 23:50

Alm vinduesrens er også godt

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 10-04-12 16:15

Nu er din skærm vist klar til en rengøring.