/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MacOS / Spørgsmål
10  hawaii7 570
iPhine - sletning af sikkerhedskopi
Fra : Bille1948
Vist : 653 gange
300 point
Dato : 30-03-12 22:43

iTunes fortæller mig, at min sikkerhedkopi er "ødelagt", oh at jeg skal slette den, men hvor finder jeg den?

Accepteret svar
Fra : Kortoververden

Modtaget 310 point
Dato : 30-03-12 23:19

Det er let at slette disse backup filer, og du starter med at åbne iTunes. Gå i menuen (øverst) i “Rediger” -> “Indstillinger” og vælg fanebladet “Enheder”. Her ser du et felt der hedder “Sikkerhedskopier af enheder”.
Nu kan du slette en eller flere af dine gamle backup filer, og husk at kigge på datoen så du ikke sletter den nyeste!

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 01-04-12 17:00

Ja, når man ved det, er det jo nemt nok. Tak for svar.

Godkendelse af svar
Fra : Bille1948

Dato : 12-04-12 10:03

Tak for svaret Kortoververden.