/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Børn / Spørgsmål
10  jeb3 1067
børnekliniken
Fra : rasha01
Vist : 964 gange
100 point
Dato : 30-03-12 14:51

Hej..

Jeg var til samtale med min søns pædagog. Og sagde ja for at blive set af børnekliniken. Men nu jeg fortryder jeg har sagt ja. Kan jeg afmeld fra det?

p.s vi har fået en tid men jeg fortryder jeg har sagt ja..

tak på forhånd

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 30-03-12 15:27

Selvfølgelig kan du ringe og melde afbud

Accepteret svar
Fra : Nordsted1

Modtaget 110 point
Dato : 30-03-12 15:33

Der er jo en årsag til du har fået tilbuddet, så jeg synes du skulle overveje en gang mere, om du ikke skal tage imod det - men som sagt, du kan godt melde afbud

Kommentar
Fra : transor

Dato : 30-03-12 15:52

Jeg har set Børnekliikens hjemmeside , med sprogbrug og holdning.

Jeg ville heller ikke gå sådan et sted hen med et barn, som jeg holdt af.

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 30-03-12 16:51

Jeg ville bruge den tid jeg fik hvis jeg var dig.

Jeg tror du er nervøs for en samtale med psykolog, men her drejer det sig om dit barns sociale og fysiske formåen. Måske er synet lidt dårligt, måske hørelsen, måske motorikken. Måske har barnet brug for lidt hjælp fra en talepædagog. Alt det kan de finde ud af.

Der er en grund til at pædagogerne har henvist, så det ville jeg sige ja mange tak til. For barnets skyld.

Kommentar
Fra : Troldepige

Dato : 30-03-12 17:07

Citat
Der er jo en årsag til du har fået tilbuddet, så jeg synes du skulle overveje en gang mere, om du ikke skal tage imod det -

Også min tanke.

Det er jo ikke et tilbud man får uden grund.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 30-03-12 17:46

Citat
Jeg har set Børnekliikens hjemmeside , med sprogbrug og holdning.

Jeg ville heller ikke gå sådan et sted hen med et barn, som jeg holdt af.

Hvilken "børneklinik" er der tale om ????

Jeg synes da, at du skal møde til den tid du har fået. Viser det sig, at det ikke er noget for dig og din søn og du ikke ønsker flere tider, så må du se i øjnene at problemet måske ikke bliver løst.

Kommentar
Fra : stjerneboern

Dato : 30-03-12 18:29

Ville også tage afsted til den aftale tid.
Der er jo en årsag, og kunne være at du fik nogen gode redskaber med hjem.
Ingen grund til at være bange eller forskrækket over det.
Tag godt imod det, der er sikkert en del du/i kan bruge i hjemmet.
Man behøver jo ikke sætte hælene i med det samme, så lyt og se hvad i kan bruge :)
mvh.

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 30-03-12 23:30

Er du ikke kommet afsted endnu...
Citat
Børneklinik

Hed det ikke skolelægen i gamle dage..?
Dengang var det engang om ÅRET (værre end tandlægen/ eller omvendt)
Den lille og den store undersøgelse -
og mange børn kan/ siger TAK for det = nu omdage...
Ligesom man fik diverse Vacinationer, som sikkert ikke er nødvendige
nu omdage = indtil mødrene brokker sig over............????

Citat
SYND OG SKAM, hvis du ikke tager mod tilbuddet.

Men du gør sikkert som du vil - trods alle´s mening om andet.
Men spørg barnet om 30 - 40 år, om din afgørelse var den rigtige/ forkerte..

Kommentar
Fra : wibbi

Dato : 01-04-12 16:10

Barnets problemer eller jeres problemer med barnet forsvinder jo ikke fordi du ikke møder op til den bestilte tid! Der er dygtige fagfolk som har prøvet det før, det vil sige, de er søde og venlige både over for børn og voksne og deres mål er at afhjælpe problemerne - ikke at drille forældrene eller andre mærkelige ting. Kom I bare afsted, du vil næppe fortryde det.

Godkendelse af svar
Fra : rasha01

Dato : 02-04-12 02:43

Tak for svaret Nordsted1.