/ Forside/ Interesser / Rejser / Camping / Spørgsmål
10  ans 800
camplet concorde
Fra : Jan4100
Vist : 2989 gange
100 point
Dato : 28-03-12 15:20

Hvordan kan den stang i højre side være i vejen når jeg lukker køkkenet i ??
Det er en 2002 concorde, lige købt så jeg er en smule blank med camplet

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 28-03-12 15:41

Under videoen kan du downloade en maunual til din concorde - tillykke med den, håber du bliver glad for den

http://www.camp-let.dk/index.php?id=5

Kommentar
Fra : spiderfar

Dato : 28-03-12 18:47

Hvad mener du? Stangen i højre side kan ikke være i vejen for køkkenet hvis den ellers er bukket ind i vognen og fixeret med stroppen.
Hus ALTID at slå stangen i højre side ud INDEN du rejser teltkabinerne. (Modsat når du lukker). Hvis du glemmer bøjer du "kvajestangen". Det kan ivrigt være en god ide at have en sådan reserve med. På et eller andet tidspunkt glemmer man det!
Den lille kvajestang kan købes som reservedel hos enhver Camplet-forhandler til ca. kr. 100.

Kommentar
Fra : Jan4100

Dato : 28-03-12 19:48

skal siges jeg købte den i mandags og åbnede den på korrekt vis men at slå bøjen ind igen og at få den til at blive inde kan jeg ikke, men hvor sider stroppen så den bliver inde jeg kan ikke lige se det på vidioen som nordsted har sendt , kun et hurtigt klip

Accepteret svar
Fra : Nordsted1

Modtaget 100 point
Dato : 28-03-12 19:56

Måske denne video er bedre??

http://www.youtube.com/watch?v=rXNrG8zek5U

Kommentar
Fra : Jan4100

Dato : 30-03-12 09:28

Ja inde i 10:15 af filmen viser den hun den strop som jeg ikke har hæhæ, jeg brugte så nogle strips takker for hjælpen Nordsted

Godkendelse af svar
Fra : Jan4100

Dato : 30-03-12 09:30

Tak for svaret Nordsted1.