/ Forside/ Interesser / Rejser / Camping / Spørgsmål
10  ans 800
Fortelt af mærket "Standby"
Fra : sdam
Vist : 1022 gange
100 point
Dato : 02-03-12 17:41

Er der nogen der kan komme med gode råd, vejledning m.v. omkring helårsforteltet af mærket "Strandby", fra Dansk Teltimport, eller gode som dårlige oplevelser af denne telttype?

Kommentar
Fra : netop

Dato : 02-03-12 17:56

Desværre nej, men du kan få en en lille teltsang...

Kommentar
Fra : alka

Dato : 03-03-12 10:50

Isabella har dem også. Der sparer du nok fragtmanden. du er formentlig klar over, at der skal monteres et fastgulv, som teltet "bygges" på. Da det er en rimelig ny ide i DK, er der ingen der har erfaring med, hvor mange år de kan holde.
Det er således IKKE et telt man bare slår op/ned.

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 03-03-12 11:35

Hej alka.
Kode
Isabella har dem også.

Blev de ikke forbudt herhjemme for nogle år siden

Kommentar
Fra : sdam

Dato : 03-03-12 12:53

Kære Alka
Eftersom vi er fastliggere, eller standcampister som nogen også foretrækker at kalde det, er en fast bund en selvfølge. Det er i øvrigt noget man køber med samtidigt med købet af en evt. telt!
Det med at Isabella skal have en af samme kaliber, har jeg heller aldrig set eller hørt om

Accepteret svar
Fra : Nordsted1

Modtaget 100 point
Dato : 04-03-12 06:54

Tjo Isabella har også Standtelte

http://raphymer.webbyen.dk/

For nogle år siden, skulle standtelte forbydes, men campingrådet ændrede heldigvis mening, så de er skam lovlige at bruge i DK.

Det eneste negative jeg kan sige om de telte er - prisen - men ellers er de super gode, og smart at man ikke behøver at slå det ned, hvis man nu alligevel vil på ferie.

Jeg har ikke selv sådan et telt, men kender et par der har, og det er en hel fornøjelse at komme ind i sådan et telt, det er en hel udestue

Kommentar
Fra : sdam

Dato : 04-03-12 09:58

Hej Nordsted 1

Kan du give mig et link til en prisliste til disse Isabelle helårstelte ?

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 04-03-12 23:00
Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 04-03-12 23:03

Her er priser:
http://www.fortelt.dk/shop/Gruppe.aspx?gruppe=139
Fra 42200 til 52000.

Godkendelse af svar
Fra : sdam

Dato : 19-03-12 14:13

Tak for svaret Nordsted1.

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 19-03-12 21:58

Citat
Tak for svaret Nordsted1.

Du er sq da en idiot

Det var jo også prisen du spurgte om